یادداشت/ حجت‌الاسلام عباس بابائی

حرمت حرم مظلوم

انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی، مظلوم است و جز خدا یاوری ندارد؛ بسیاری از کسانی که بر سر سفره آن به نان و عنوان رسیدند، در بزنگاه‌های خطر رهایش کردند و به آبرو و مال و فرزندان و حزب خود اولویت دادند. هرچند عمر این ظلم‌شان کوتاه شد و هرکدام به گونه‌ای آواره شدند.
کد خبر: ۶۹۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵ - 25September 2024

حرمت حرم مظلومگروه استان‌های دفاع‌پرس ـ حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس بابائی» مدیر قرارگاه تربیتی امین؛ «والله هرکس تیر به سمت این نظام انداخت آواره شد.» این جمله حاج قاسم سلیمانی را بسیاری از بازیگران و ورزشکاران و سیاستمداران ضد انقلاب که اکنون آواره‌ی دیار غرب پرغربت شده‌اند، با گوشت و پوست‌شان لمس می‌کنند.

اما دلیل این آوارگی چیست؟ غیر از حقانیت این انقلاب و نظام، مظلومیتش عاملی است برای آوارگی دشمنانش.

این روایت که از ۴ معصوم نقل شده را دیده‌اید: ابوحمزه ثمالی از امام محمدباقر علیه‌السلام چنین نقل می‌کند که، چون زمان مفارقت امام علی بن الحسین علیه‌السلام از دنیا فرارسید مرا به سینه خود چسبانید آنگاه فرمود: «فرزند عزیزم! تو را به چیزی سفارش می‌کنم که پدرم علیه‌السلام در هنگام وفاتش مرا بدان وصیت فرمود، همان چیزی که پدر او نیز بدو چنین فرموده بود، که‌ای فرزند عزیزم از ظلم به کسی که یاریگری جز خدا علیه تو ندارد پرهیز کن!»

«یَا بُنَیَّ إِیَّاکَ وَ ظُلْمَ مَنْ لَا یَجِدُ عَلَیْکَ نَاصِراً إِلَّا اللَّهَ.»

این انقلاب و نظام، مظلوم است و جز خدا یاوری ندارد؛ بسیاری از کسانی که بر سر سفره آن به نان و عنوان رسیدند، در بزنگاه‌های خطر رهایش کردند و به آبرو و مال و فرزندان و حزب خود اولویت دادند. هرچند عمر این ظلم‌شان کوتاه شد و هرکدام به گونه‌ای آواره شدند.

امروز روگرداندن و عقب‌نشینی غیرتاکتیکی از انتقام شهیدان مظلوم فلسطین و لبنان، تیرانداختن به سمت نظام است؛ یقیناً مسببان این روگردانی در همین دنیا، کلام حکیمانه‌ حاج‌ قاسم را با تمام وجود لمس خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار