فرمانده سپاه ناحیه خلیل‌آباد:

عملیات «وعده صادق ۲» تجلی اقتدار نیرو‌های مسلح است

سرهنگ مقدم گفت: عملیات وعده صادق ۲ و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی یک بار دیگر اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح را در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۶۹۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ - 03October 2024

عملیات «وعده صادق ۲» تجلی اقتدار نیرو‌های مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به منظور قدردانی از پاسخ قاطع سپاه به رژیم صهیونیستی با اجرای عملیات «وعده صادق ۲» توسط سپاه پاسداران، «حسین نوری» رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد با سرهنگ پاسدار «حسن مقدم» فرمانده سپاه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ مقدم در این دیدار اظهار داشت: پاسخ قاطع سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، پوشالی بودن گنبد آهنین و سایر سامانه‌های دفاعی رژیم اشغالگر قدس را به اثبات رساند.

وی با بیان اینکه خویشتن‌داری جمهوری اسلامی پس از شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی در تهران، این رژیم را جری‌تر کرد، گفت: رژیم اشغالگر قدس با به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت از خط قرمز جمهوری اسلامی عبور کرد؛ بر همین اساس در فرصت پیش آمده و با هدف پاسخ به بی‌شرمی این رژیم جعلی، نیروی هوا فضا سپاه پاسداران جواب دندان‌شکنی را به رژیم غاصب داد.

در ابتدای این دیدار نوری در سخنانی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ که پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی بود دل همه آزادگان عالم و جبهه مقاومت را شاد کرد، ابراز داشت: نیرو‌های مسلح با این عملیات بار دیگر اقتدار و عظمت خود را در مقابله با جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند و این رژیم را تنبیه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار