رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

شکست نظام سلطه در مقابل ملت ایران اسلامی/ آزادی قدس مسئله اول جهان اسلام است

سردار «سلیمانی» با بیان اینکه امام راحل معرفی کننده قدرت نرم در دنیا شناخته می‌شود، گفت: ملت ایران با تمسک به قدرت نرم یعنی ایمان به خدا برنظام سلطه پیروز شده است.
کد خبر: ۶۹۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ - 03October 2024

شکست نظام سلطه در مقابل ملت ایران اسلامی/ آزادی قدس شریف مسئله اول جهان اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امشب در دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید دیار علویان خط شکن که در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای این خطه از شمال کشور و شهید «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان مالک اشتر جبهه مقاومت، شهید اسماعیل هنیه، سردار شهید عباس نیلفروشان اظهار داشت: استان‌های شمالی کشور ۲۶ هزار و ۵۰۰ رزمنده مخلص و مجاهد برای اقتدار و ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده اند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سرآغاز تغییر رویه نظام سلطه که برای حاکم شدن بر منطقه به ویژه ایران اسلامی نقشه داشتند، شده است، گفت: هندسه قدرت تغییر یافت و مفهوم قدرت در دنیا با پیروزی انقلاب اسلامی معنای دیگری به خود گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امام راحل معرفی کننده قدرت نرم در دنیا شناخته می‌شود، افزود: ملت ایران با تمسک به قدرت نرم یعنی ایمان به خدا برنظام سلطه پیروز شده است.

وی تحول در مسئله فلسطین نیز از دیگر مزیت‌های پیروزی انقلاب اسلامی بوده، بیان کرد: ملت‌های مسلمان که در آرزوی آزادی فلسطین بوده اند شاهد تحول بزرگی تحت عنوان انتفاضه بودند و آزادی قدس شریف مسئله اول جهان اسلام شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه شهریور سال ۵۹ نقطه عطف جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت: نظام نوپای سیاسی ایران در دفاع مقدس با کمترین تجهیزات نظامی در سایه هدایت‌های امام راحل و ایمان و اخلاص و ایثار رزمندگان اسلام شکوه باعظمت تحت عنوان پیروزی دفاع مقدس را تجربه کردند.

وی به توطئه‌های آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: صدام از سوی آمریکایی‌ها اجازه حمله به ایران اسلامی را دریافت کرد و به لحاظ مادی و برخورداری از تجهیزات نظامی نیز رژیم بعث عراق تغذیه شد، اما به فرمان امام خمینی رحمت الله علیه و با رشادت‌های رزمندگان اسلام ملت ایران عزیز صدام و استکبار را سر جای خودشان نشاند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دفاع عاشورایی در جنگ تحمیلی شکل گرفت و تفکر علوی در جبهه‌های نبرد علیه بعثیان جاری شد، گفت: رزمندگان اسلام گوش به فرمان امام خمینی رحمت الله علیه با برگزاری عملیات‌ها یکی پس از دیگری فتح الفتوح‌های عظیمی نظیر فتح خرمشهر را رقم زدند.

وی به جنایات و ظلم رضاخان پهلوی در دوران حکومت ۱۶ساله اش اشاره کرد و افزود: در شهریورماه سال ۱۳۲۰رضا خان پهلوی ملت خود را در مقابل متجاوزین و اشغالگران تنها گذاشت و به سمت تبعید گاه رفت.

سردار سلیمانی به علمداری سردار شهید قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: شجره خبیثه اسرائیل بر اقتصاد، سیاست، نظامی گری و... غرب تسلط دارد برای همین سردمداران غربی پشت صهیونیست‌ها ایستاده و در مقابل جنایات اسرائیل اشغالگر در غزه، فلسطین و لبنان سکوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آزادی غزه و فلسطین اشغالی امروز مسئله اول دنیا شده و آزادی خواهان جهان برای پایان جنایات اسرائیل در منطقه راهپیمایی می‌کنند، ادامه داد: انقلاب اسلامی در موضوع دفاع از فلسطین راهبردی را طرح کرد که اکنون مورد توجه دنیا قرار گرفته است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نظام سلطه بر اساس قرآن کریم در مقابل ملت ایران اسلامی شکست را تجربه کرده، افزود: خداوند در قرآن کریم پیروزی و نصرت را از آن جبهه حق وعده داده اند که ملت ایران به وضوح این مهم را در مواجه با بعثیان، منافقین و ... تجربه کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار