فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

«وعده صادق ۲» تحقق بخشی از آرزوی شهدا در نبرد با استکبار است

سردار «رفیعی آتانی» گفت: وعد صادق ۲ آرزوی شهدا بود که آرزو داشتند در جبهه نبرد با اسرائیل حضور داشتند و عملیات وعده صادق ۲ تحقق بخشی از آرزوی شهدا در نبرد با استکبار است.
کد خبر: ۶۹۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰ - 03October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی » پنجشنبه در حاشیه مراسم تشکر بانوان انقلابی قزوین از حمله موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شهدای عزیز برای دفاع از آبروی دنیای اسلام به میدان آمدند و امروز مقاومت همچنان ادامه دارد، شهید سردار نیلفروشان هم از جمله این شهدا است که در مسیر مقاومت شهید شد.

وی افزود: آنچه که شب گذشته سپاه پاسداران به میدان آورد، آرزوی شهدا بود که آرزو داشتند در جبهه نبرد با اسرائیل حضور داشتند و عملیات وعده صادق ۲ تحقق بخشی از آرزوی شهدا در نبرد با استکبار است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) در ادامه سخنانش با اشاره به بخشی از خاطرات سردار شهید نیلفروشان، گفت: شهید نیلفروشان از همان نوجوانی آرزوی نبرد با اسرائیل داشت و شب گذشته با اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران آرزوی شهید نیلفروشان هم محقق شد. روزی هم که احمد متوسلیان به لبنان رفت، آرزو داشت که این نبرد نزدیک را با اسرائیل انجام بدهد.

رفیعی آتانی افزود: دشمن در طول زمان خطاها و اشتباهاتی کرده که این نبرد را نزدیک کرد، ما به اندازه خطا و سبک مغزی دشمن میدان را باز و تاکتیک را انتخاب می‌کنیم و به سراغش می‌رویم.

وی ترور حاج قاسم سلیمانی، حمله به کنسولگری ایران در دمشق و ترور اسماعیل هنیه را سه خطای راهبردی آمریکا و اسرائیل دانست و ادامه داد: در مقابله با حادثه دردناک ترور شهیدسلیمانی عین‌الاسد را شخم زدیم، در مقابل ترور مستشاران نظامی در کنسولگری دمشق عملیات وعده صادق را انجام دادیم و وعده صادق ۲ هم جواب دندان‌شکن در برابر ترور شهید هنیه بود.

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه دشمنان همیشه در محاسباتشان نسبت به ملت ایران اشتباه می‌کنند، گفت: دشمن نقشه‌های خوبی می‌کشد، ولی در محاسبه اشتباه می‌کند و بر مبنای همین اشتباه محاسباتی اسماعیل هنیه مهمان ملت بااخلاق و مهمان‌نواز ایران را مورد هدف قرار دادند و او را در خاک ما به شهادت رساندند تا بار سوم سخت‌تر از دفعات قبل تنبیه شوند.

رفیعی آتانی افزود: بعد از ترور شهید هنیه وقفه‌ای به وجود آمد که از آن به خویشتن‌داری تعبیر کردند، اما خویشتن‌داری حدی دارد و آن‌هایی که قرار بود در مدت خویشتن‌داری اهدافی را تأمین کنند، مثل همیشه دروغ گفتند و دروغگوها کم‌حافظه هستند.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل سردسته دروغگویان عالم هستند و باید جواب خود را دریافت می‌کردند، حد خویشتن‌داری همین اندازه بود که ۲۰۰ موشک شلیک کردیم. این نصرت الهی در برابر دشمنان قدرت شما را چند برابر نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) با ذکر اینکه در عملیات وعده صادق ۲ عزم و اراده ملت ایران به رخ دنیا کشیده شد، گفت: نیروهای مسلح زیادی در دنیا هستند، اما مانند نیروی مسلح ما متکی به پشتیبانی مردم نیستند و ما ملت اقتدار نیروهای مسلحمان را از رهبری بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب داریم.

رفیعی آتانی اضافه کرد: نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع همه جمع شدند تا برای حفظ آبرو و قدرت ملت ایران این انتقام را بگیرند. به همین خاطر به دشمنان پیغام دادیم که چون از خویشتن‌داری ما سو استفاده کردید، این موشک‌ها به سوی شما آمد؛ پس فهمتان را نسبت به ملت ایران اصلاح کنید.

وی ادامه داد: اگر پیام را دریافت نکنند، انتقامی سهمگین‌تر از آن‌ها خواهیم گرفت؛ قدرت ملت بزرگ ایران برای همه قابل فهم است، دیشب شما دل مسلمانان عالم و خانواده شهدای جبهه مقاومت را خوشحال کردید، چون مجاهد و متصل به خدای متعال هستید و خدا اثر عمل شما را تکثیر و منتشر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها