پیام قدردانی بیش از ۵۰۰ خانواده شهید از وعده صادق ۲

در پی عملیات شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران اراضی اشغالی، بیش از ۵۰۰ خانواده شهید از شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم از این اقدام قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۹۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸ - 04October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در پی عملیات شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران اراضی اشغالی، بیش از ۵۰۰ خانواده شهید از شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم از این اقدام قدردانی کردند.

پیام قدردانی بیش از ۵۰۰ خانواده شهید از وعده صادق ۲+اسامی

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده‌های معظم شهدا، با قلب‌هایی سرشار از ایمان و امید، بر خود واجب می‌دانند تا از اقدام شجاعانه و دلاورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام خون پاک شهیدان عزیزمان، صمیمانه قدردانی کنند. ما، که وارثان دلاورانی هستیم که جان خود را در راه دفاع از میهن و ارزش‌های اسلامی فدا کردند، بر این باوریم که انتقام خون شهیدان، نه تنها یک وظیفه ملی، بلکه یک فریضه دینی است.

سپاه پاسداران با اقدام قاطع و شجاعانه خود، نشان داد که هرگز اجازه نخواهد داد که خون پاک شهدای عزیزمان پایمال شود و در این راستا، به دشمنان این مرز و بوم پیام روشنی فرستاد: «هرگز فراموش نخواهیم کرد و هرگز تسلیم نخواهیم شد.»

ما به عنوان خانواده‌های شهدا، با افتخار و سر بلندی، به این اقدام بزرگ سپاه پاسداران در دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی می‌بالیم و بر این باوریم که این انتقام، چراغی است برای نسل‌های آینده تا بدانند که راه حق، همواره با ایستادگی و مقاومت همراه است.

از خداوند متعال می‌خواهیم که روح شهدای عزیزمان را شاد کند و به همه ما توفیق دهد تا ادامه‌دهندگان راه آنان باشیم. ان‌شاءالله که این اقدامات، پایه‌گذار امنیت و آرامش پایدار برای وطن عزیزمان باشد.والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته  خانواده‌های محترم شهدا  ۱۱ مهر ۱۴۰۳در ادامه اسامی جمعی از این خانواده شهدا می‌آید:

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار