استاندار آذربایجان غربی:

«امنیت» پایه گذار رشد و توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور است

«معتمدیان» گفت: یکی از موضوعات مهم نشست همکاری‌های مشترک آذربایجان غربی و استان‌های هم مرز ترکیه تقویت مراودات امنیتی بود چراکه «امنیت» پایه گذار رشد و توسعه اقتصادی فرهنگی کشور است.
کد خبر: ۶۹۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ - 04October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی امروز در آیین اختتامیه هفتمین نشست همکاری‌های مشترک آذربایجان غربی و استان‌های هم مرز ترکیه، با قدردانی از حضور هیات ترکیه در ارومیه، تصریح کرد: با توافقات صورت گرفته در هفتمین نشست مشترک، شاهد رفع موانع و مشکلات در مسیر توسعه همه جانبه روابط خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه عزم جدی برای شناسایی و رفع موانع همکاری داریم افزود: از اهداف برگزاری نشست‌های همکاری مشترک دستیابی به توسعه روابط همه جانبه است. خوشبختانه دو طرف بر گسترش روابط اهتمام ویژه دارند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: یکی از موضوعات مهم در این نشست، تقویت مراودات امنیتی بود چراکه معتقدیم امنیت پایه گذار رشد و توسعه اقتصادی فرهنگی است.

معتمدیان با بیان اینکه امنیت پایدار اولویت اول دو طرف بشمار می‌رود ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم عزم جدی دارد و از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز قربانی تروریسم بوده است.

وی افزود: با اراده جدی دو طرف شاهد تقویت همکاری‌های امنیتی، نظامی و انتظامی برای مقابله با تروریسم و قاچاق کالا و سلاح و مهمات در مرز‌ها خواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: توافق شد تا هشتمین نشست همکاری‌های مشترک خردادماه سال آینده در شهر وان ترکیه برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار