نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیروی انتظامی حافظان امنیت کشور هستند

آیت الله «محمدی لائینی» ضمن گرامی‌داشت آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: این عزیزان حافظان امنیت کشورند و شهدای زیادی را هم در این راه تقدیم کردند. 
کد خبر: ۶۹۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷ - 04October 2024

نیروی انتظامی حافظان امنیت کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با سفارش و توصیه به تقوای الهی، پرتکرارترین توصیه‌های بزرگان دین را توصیه به تقوا دانست که نشان از ضروری بودن سرمایه‌ای به نام تقواست.

وی ضمن تقدیر از برگزاری باشکوه دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران در طول این هفته و حضور پرشور مردم و مسئولین، افزود: هر کسی که می‌خواهد در هر سمتی منصوب شود، باید برنامه‌های خودش را ارائه دهد، مثلا کسی که می‌خواهد استاندار شود بگوید من مازندران را می‌شناسم و این چند مشکل عمده استان است و اینها هم راه‌حل و برنامه‌های من است، داشتن برنامه بسیار مهم است.

آیت الله محمدی لائینی ضمن گرامی‌داشت آغاز هفته نیروی انتظامی، از برپایی میزخدمت و حضور باشکوه نیروی انتظامی در نمازجمعه، اضافه کرد: این عزیزان حافظان امنیت کشورند و شهدای زیادی را هم در این راه تقدیم کردند. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به روز جهانی کودک و بیان اینکه در چنین روزی در مقابل چشم دنیا حداقل ۱۵هزار کودک کشته و هزاران کودک نقص عضو می‌شوند و دنیا هم چیزی نمی‌گوید و از قاتلان حمایت می‌کند.

امام جمعه ساری به روز جهانی سلامت روان اشاره کرد و یادآور شد: اعتقادات و معنویات می‌تواند سلامت روان ما را حفظ کند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به وظیفه‌ای که نسبت به جبهه مقاومت و به‌خصوص حزب الله لبنان داریم حکمی صادر فرمودند که بر همه مسلمانان فرض است بر اساس امکاناتی که داریم در کنار حزب الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و خبیث و ظالم آن را یاری کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: در رابطه با ریشه این مفاسد و آشوب‌ها و جنگ و ناامنی‌ها در منطقه تحلیل زیبایی دارند فرمودند اساس مشکل و عامل ایجاد درگیری‌ها در منطقه حضور آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی هستند که به دروغ از صلح و آرامش دم می‌زنند، اگر شر آنها از این منطقه کم شود درگیری‌ها و جنگ‌ها خاتمه پیدا می‌کند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: ما به رهبر عزیزمان و دنیا اعلام می‌کنیم که با این بیداری اسلامی و جهانی و شتابی که جبهه مقاومت گرفته، آمریکا و اروپا در منطقه ریشه‌کن خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار