امام جمعه شاهرود:

مهمترین مساله در سطح بین‌المللی اتحاد امت اسلام است

حجت‌الاسلام «امینی» گفت: مهمترین مساله در سطح بین‌المللی اتحاد امت اسلام است، وحدت و انسجام ملی در داخل کشور پشت سر رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به اهداف عالی ضروری است.
کد خبر: ۶۹۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰ - 04October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان،حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود اظهار داشت: برخی افراد در کشور قدرت چنین رژیمی را که در آستانه اضمحلال است، تبلیغ می‌کنند و مردم را می‌ترسانند. باید ضعف دشمن و قوت خود را در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مساله در سطح بین‌المللی اتحاد امت اسلام است، ابراز کرد: وحدت و انسجام ملی در داخل کشور پشت سر رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به اهداف عالی ضروری است. مردم و مسوولان از تحلیل‌های غلط پرهیز کنند زیرا به مصلحت نظام نیست.

حجت الاسلام امینی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه عملیات وعده صادق ۲ جواب شهادت سیدحسن نصرالله نیست، اظهار کرد: این عملیات به خاطر شهادت میهمان جمهوری اسلامی، شهید اسماعیل هنیه اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه پاسخ شهادت سیدحسن نصرالله نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی است، ابراز کرد: این پاسخ توسط حزب‌الله داده می‌شود، آنها توان نابودی رژیم اشغالگر را دارند و پشتیبانی از حزب‌الله بر عهده جبهه مقاومت است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه جنایتکار بزرگ آمریکا است، افزود: مسوولان مراقب باشند، آمریکا برای ایران اسلامی به جز توطئه، تخریب، خیانت، تهدید و تحریم طی ۶۰ سال گذشته حتی قبل از پیروزی انقلاب، چیزی نداشته است و نباید به این جنایتکار اعتماد کرد.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: هر کجا شیطنت و دست درازی بود، آمریکا در آن نقش داشت و نمونه آن حضور در افغانستان که به جز تخریب ۲۰ ساله چیزی برای این کشور به ارمغان نیاورد.

وی تصریح کرد: همه دنیا و امت اسلامی بدانند هیچ دلخوشی به سازمان‌های حقوق بشری در موضوع جنایت‌های رژیم صهیونیستی نباید داشت و در این زمینه تمامی آنها فقط نظاره‌گر و ساکت شده‌اند و بر خویشتن‌داری ایران اسلامی تاکید دارند.

خطیب جمعه شاهرود ادامه داد: جامعه امروزی و نسل آینده بداند، دست‌پرورده‌های جنگ جهانی دوم نمی‌توانند امنیت و آرامش را برای دنیا به ارمغان بیاورند.

وی شهید سیدحسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی مجاهدان خستگی ناپذیر دانست و گفت: هنرمندان کشور با هر زبان و ظرافتی از زندگی و جهاد مستمر این شهیدان فیلم، تئاتر و شعر تهیه کنند، آنها بهترین الگوی دوران معاصر هستند که متاثر از انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تربیت یافتند.

 جمعه شاهرود ابراز کرد: جبهه رسانه‌ای ظالمانه دشمن با بمباران تبلیغاتی، ذهن مردم را نسبت به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی جور دیگری جلوه می‌دهند که در این زمینه باید فعالان رسانه‌ای داخلی بیشتر توجه داشته باشند.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: رسانه‌ها باید مظلومیت مردم فلسطین و لبنان و همچنین جنایت‌های رژیم اشغالگر و حامیانش را افشاگری کنند به مانند دوران اخیر که ذهن مردم و دانشجویان اروپا، و آمریکا و غربی‌ها را آگاه‌ کردند.

وی به مردم و مسوولان تاکید کرد: تحلیل وقایع روز توسط مسوولان و مردم با مطالعه دقیق و واکاوی انجام شود تا ناخواسته دستاویز دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام نشوند و در جنگ روانی آنها شرکت نکنند.

خطیب جمعه شاهرود به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: برخی افراد در ناآرامی سال‌های گذشته قصد داشتند نیروی انتظامی را بدنام کنند اما این نیرو همچنان سرافراز و محل رجوع مردم از بدو تولد تا مرگ هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار