حضور متفاوت مادر ۲ شهید در نماز جمعه تهران با پیامی خاص+ تصاویر

حضور امروز مردم در نماز جمعه تهران با جان و دل بود و در این میان، حضور متفاوت مادری که ۲ فرزند خود را در راه انقلاب اسلامی ایران فدا کرده است، بر شور این حضور افزوده بود.
کد خبر: ۶۹۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ - 04October 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رژیم‌صهیونیستی پس از یه شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» چندروزی است که جمهوری اسلامی ایران را نیز بیش از گذشته تهدید می‌کند؛ خصوصاً پس از سیلی محکمی که در عملیات «وعده صادق ۲» خورد، اعلام کرده است که درصدد پاسخگویی است؛ اما همه این تهدیدها، باعث نشد که نماز جمعه این هفته تهران به امامت حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه نشود؛ بلکه علاوه‌بر حضور ایشان در مصلی امام خمینی (ره)، جمعیت عظیمی از مردم هم به مصلی آمدند و پای خطبه‌های مقتدرانه ایشان نشسته و نماز جمعه را به امامت ایشان اقامه کردند.

حضور امروز مردم در نماز جمعه تهران با جان و دل بود و حتی علاوه‌بر تهرانی‌ها، از شهر‌های دور و نزدیک نیز به مصلی امام خمینی (ره) آمده بودند تا با رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدای جبهه مقاومت، مجاهدان و همچنین مردم مظلوم فلسطین و لبنان تحدید بیعت کنند. در این میان، حضور متفاوت مادری که ۲ فرزند خود را در راه انقلاب اسلامی ایران فدا کرده است، بر شور این حضور افزوده بود.

مادر ۲ شهیدی که از مشهد به عشق رهبر معظم انقلاب اسلامی به تهران آمده بود؛ آن‌هم در وضعیتی که وی را با تخت به مصلی امام خمینی (ره) آورده بودند و روی دست‌نوشه‌هایی که به‌همراه داشت، خطاب به امام امت نوشته بود: «رهبر عزیزم! من مادر ۲ شهید هستم. برای جان رهبرم احساس خطر کرده‌ام. از مشهدالرضا کفن‌پوش و جان‌برکف به میدان آمده‌ام». «رهبر عزیزم! من مادر ۲ شهید هستم. به همراه فرزندان و نوه‌هایم از مشهدالرضا (ع) برای عرض تسلیت آمده‌ام».

حضور متفاوت مادر ۲ شهید در نماز جمعه تهران با پیامی خاص+ تصاویر

حضور متفاوت مادر ۲ شهید در نماز جمعه تهران با پیامی خاص+ تصاویر

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار