نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مسلمانان در کنار مردم لبنان باشند

حجت الاسلام شاهرخی گفت: همه مسلمانان با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند.
کد خبر: ۶۹۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹ - 04October 2024

مسلمانان در کنار مردم لبنان باشندبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های امنیت کشور است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی دو جهت دارد، یکی نمایش اقتدار و دیگری نمایش رحمت و مهربانی، عنوان کرد: اقتدار در مقابل قانون‌شکنان، اراذل‌واوباش، هنجارشکنان، سارقین، برهم‌زنندگان نظم و همچنین امنیت و رحمت و مهربانی در تعامل و ارتباط با عموم مردم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بیان داشت: نیروی انتظامی با تلاشش امنیت سازی می‌کند و بستر هر فعالیت دینی، مذهبی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی است.

حجت‌الاسلام شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود روز دامپزشکی به فعالان این عرصه تبریک گفت.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در این هفته دو پیام را صادر کردند، یکی دررابطه‌با وقایع لبنان و دیگری شهادت جنبش حزب‌الله، افزود: ایشان نکات مهمی را مطرح کردند، یکی اینکه آمریکا جنایت‌کار و چند کشور اروپایی هم پیمان با او، شریک این جنایات هستند، نکته دیگر این بود که سرنوشت منطقه را محور مقاومت از جمله حزب‌الله سرافراز تعیین می‌کند، نکته مهم دیگر این بود که استقرار این سگ هار صهیونیستی در قلب کشور‌های اسلامی برای محو مردم فلسطین نیست، بر محو اعراب نیست، برای این است که امت اسلامی را محو کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه الان فلسطینی‌ها بار سنگین امت اسلامی را تحمل می‌کنند، گفت: این امر باید برای نسل جوان توضیح داده شود.

مسلمانان با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه با بیان اینکه راهبرد در مقابله با رژیم جعلی و خونخوار، یک جنگ فرسایشی برای مهاجرت معکوس و ازبین‌رفتن امنیت شهرک‌نشین‌ها، به‌خصوص شهرک‌های شمالی فلسطین است، راهبرد یک جنگ فرسایشی و تدریجی است، عنوان کرد: آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ، هم فریب می‌دهد، هم قتل و غارت می‌کند، کودک کشی می‌کند، تحریم می‌کند، به‌دروغ ادعای حقوق بشر می‌کند، چگونه می‌شود به او، تعهدات و سخنانش اعتماد کرد؟

وی ادامه داد: در این راستا مقام معظم رهبری فرمودند که فرض است همه مسلمانان با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند، این بعد عقلی، سیاسی، نظامی و تجهیزاتی دارد، کمک به حزب‌الله لبنان و در کنار آنها بودند طبق فتوای مقام معظم رهبری یک واجب عینی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به کمک‌های مالی آمریکا جنایت‌کار به رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: ناو‌های آمریکایی در کنار کشور‌های اروپایی، آماده برای مقابله و پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی بودند، اما تلاش و تجهیزات آنها در مقابل توان ایران به‌زانو درآمد.


حجت‌الاسلام شاهرخی، گفت: تصاویری که در جهان منتشر شد حاکی از این بود که اغلب این موشک‌ها به هدف برخورد کردند و این پیام را داشت که ما محل استقرار پایگاه‌های نظامی شما را هدف قرار دادیم، اگر بخواهیم، می‌توانیم کاری که شما در غزه و لبنان انجام دادید را در تل‌آویو و حیفا انجام دهیم.

وی گفت: ایران اسلامی امروز نمودار عظمت و قدرت اسلام در این روزگار است و حمایتش از کشور‌های محور مقاومت روزگار را بر دشمنان بشریت سیاه کرده است، این قدرت و قوا ایران اسلامی است، آمریکا و هم‌پیمانانش و رژیم جعلی صهیونیستی بداند که تقابل با توده‌های میلیونی مسلمان بی‌فایده است و این رژیم جعلی نابود خواهد شد، ملت ایران هم دشمن‌شناس است، دشمن بداند سلاح اصلی ملت ما ایمان، علم، فناوری، وحدت، هوشیاری و… است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار