یادداشت/ سردار عبدالرضا مرادحاجتی:

اقتدای ملی، اقتدار بین‌المللی

در یادداشت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان آمده است؛ برپايى مراسم يادبود شهيد «سيد حسن نصرالله» و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت از طرف رهبر معظم انقلاب نشان دهنده اين است كه تهديدات رژيم صهيونيستى پشيزى ارزش نداشته و اراده نظام بر اهداف خود مستحكم تر از هميشه است.
کد خبر: ۶۹۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ - 04October 2024

گروه استان‌های دفاع‌پرس ـ سردار «عبدالرضا مرادحاجتى» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان؛ امروز در حالى شاهد برپایی باشكوه‌ترين نماز جمعه چند دهه اخير در مصلى تهران بوديم كه به چند دليل اين روز تاريخى را بايد در آرشيو ذهن‌مان حک كنيم.

امروز در حالى جمعيت ميليونى نمازگزار به رهبرشان اقتدا كردند كه خيلى‌ها با توهم و يا شايد تفكر توطئه محورى كه در سر دارند،  هشدار داده يا ترس از آن داشتند که رژيم صهيونيستى هر لحظه ممكن است به ايران حمله كند و يا نماز جمعه را مورد هدف قرار دهد اما جمهورى اسلامى ايران با فرماندهى حضرت آيت الله سيد على،  مقتدرتر از آن است كه از بادها به خود بلرزد.

اقتدای ملی، اقتدار بین‌المللی

برپايى مراسم يادبود شهيد «سيد حسن نصرالله» و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت از طرف رهبر معظم انقلاب و ادامه آن برپايى نماز جمعه تاريخى در دل پايتخت با حضور همه اركان نظام نشان دهنده اين است كه تهديدات رژيم صهيونيستى پشيزى ارزش نداشته و اراده نظام بر اهداف خود مستحكم تر از هميشه است. 

تكميل كننده اين حركت مقتدرانه، سفر شجاعانه وزير امور خارجه كشورمان به قلب لبنان بود جايى كه در محاصره و اشراف مطلق هواپيماهاى رژيم كودك كش اسرائیل است.

امروز هم ملت وفادار ايران اسلامى به مولا و رهبرشان لبيك ڰفته و نماز وحدت بخش‌شان را به ایشان اقتدا كردند و هم نشان دادند كه گوش به فرمان ولى امر مسلمين و حامى محور مقاومت هستند و اقتدار نظام را به رخ آمريكا و ايادى‌اش كشاندند.

سخنان تاریخی رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران نشان داد که ایران اسلامی به واسطه تجربه هشت سال دفاع مقدس از این ترقه بازی‌های دشمنان بزدل واهمه ندارد و اراده نظانم همچنان بر تقویت و حمایت مظلق از جبهه مقاومت و مظلومان عالم است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار