امام جمعه زاهدان:

جبهه مقاومت با عزمی مصمم‌ و اراده‌ای قوی‌تر راه شهید نصرالله را ادامه می‌دهد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله، جام جهان نما از ارزش‌ها و کمالات بود گفت: جبهه مقاومت با عزمی مصمم‌تر و اراده‌ای قوی‌تر راه شهید نصرالله را ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۶۹۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳ - 04October 2024

جبهه مقاومت با عزمی مصمم‌ و اراده‌ای قوی‌تر راه شهید نصرالله را ادامه می‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های این هفته نمازجمعه زاهدان اظهار داشت: ایران اسلامی به عنوان مرکز خیمه جبهه مقاومت با هدایت رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا که فرماندهی جبهه مقاومت را بر عهده دارد حمایت، هدایت و پشتیبانی خود را از جبهه مقاومت ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: ما نعمت ولی‌فقیه را داریم و رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی که دیگران در خارج از کشور بیشتر از ما قدر رهبر ما را می‌دانند و ما نعمت مردم خوب ولایتمدار را داریم که همیشه در صحنه‌های خطر حضور داشتند و از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تاکنون پای اسلام و انقلاب و رهبری انقلاب ایستاده‌اند.

امام جمعه زاهدان گفت: ما نعمت ولی و رهبر شجاع و حکیم، مردم بصیر، هیات‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و مردم عاشق اهل بیت(ع) و نیروهای نطامی، انتظامی و امنیتی را داریم و باید قدردان و سپاسگزار این نعمت‌ها باشیم.

وی ادامه داد: مهم این است که فرهنگ سپاسگزاری را در جامعه خود حاکم کنیم و هم خودمان به آن عمل کنیم و هم به دیگران توصیه کرده و به فرزندان خود بیاموزیم که در برابر خدمت‌ها و نهمت‌ها باید شاکر بود.

وی بیان کرد: مساله روز ما و جبهه مقاومت جنایت‌هایی است که رژیم‌غاصب صهیونستی در فلسطین و لبنان مرتکب شده و جمع زیادی از مردم را به خاک و خون کشیده و فرماندهان حزب‌الله و سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راس آن‌ها سید مجاهد شهید سید حسن نصرالله را به شهادت رسانده که شهادت این عزیزان بویژه شهادت این سید بزرگ را به حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و عموم مردم مسلمان و جبهه مقاومت و خصوصا حزب‌الله لبنان تسلیت عرض می‌کنم.

آیت الله محامی گفت: این سید بزرگوار پس از عمری جهاد و تلاش به آرزوی خود رسید و با شهادت این جهان مادی را ترک کرد و فقدان ایشان برای ما مصیبت است و همه ملت ما، آزادی خواهان جهان و جبهه مقاومت بویژه رهبر معظم انقلاب را عزادار کرده است اما به تعبیر ایشان عزاداری ما حرکت در مسیر این سید شهید و تلاش بیشتر برای گسترش جبهه مقاومت است.

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله یک مجموعه‌ای از کمالات را در خود جمع کرده یک جام جهان نما از ارزش‌ها و کمالات بود و علم و معرفت، اخلاق و معنویت، شجاعت و عقلانیت، بینش انقلابی، بصیرت سیاسی، نگاه تمدنی و اهل تعامل با پیروان مذاهب و پیروان سایر ادیان و ایمان و باور عمیق به اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب چه در دوران امام خمینی(ره) و چه در دوره رهبر حکیم و فرزانه حضرت‌ آیت‌الله امام خامنه‌ای از ویژگی‌های شاخص این شهید بزرگوار بود.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: شهید سید حسن نصرالله پرچمدار مقاومت در منطقه بود و به تعبیر امامین انقلاب حزب الله حجتی بر مقاومت در منطقه است و سید شهید پرچمدار نه تنها در لبنان و فلسطین بلکه در منطقه بود و حرکت او تاثیرگذار و بذر انقلاب را گسترش داد و در منطقه منتشر کرد و مردی بزرگ و تاثیرگذار و خار چشم دشمنان بود و آمریکا و اسرائیل بیش از ۸۰ تن بمب روی سر این مرد ریختند تا او را به شهادت برسانند.

وی تصریح کرد: با وجود این اقدام جنایتکارانه اسرائیل و خواست دشمن و تبلیغات او که شکست جبهه مقاومت، یأس و ناامیدی و ترس را تبلیغ می‌کند اما به لطف الهی جبهه مقاومت با شهادت شهید سید حسن نصرالله قوی‌تر خواهد شد و با عزمی مصمم‌تر و اراده‌ای قوی‌تر راه سید شهید را ادامه خواهد داد و پرچم مبارزه با آمریکا و اسرائیل را همچنان برافراشته خواهد داشت.

آیت‌الله محامی گفت: ایران اسلامی به عنوان مرکز خیمه جبهه مقاومت با هدایت رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا که فرماندهی جبهه مقاومت را بر عهده دارد حمایت، هدایت و پشتیبانی خود را از جبهه مقاومت ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: موشک‌ باران اسرائیل که توسط عزیزان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری سایر نیروهای مسلح انجام شد از این اقدام غیورانه و شجاعانه آن‌ها تشکر می‌کنیم.

امام جمعه زاهدان افزود: حضور میلیونی مردم در مجالس شهید سید حسن نصرالله در سراسر کشورهای اسلامی و در کشور خودمان و حضور شما مردم در محل مصلی نماز جمعه زاهدان در راستای پشتیبانی از جبهه مقاومت و آمادگی برای هر گونه ایثار و از خودگذشتگی برای گسترش جبهه مقاومت است.

وی تصریح کرد: ما باید هوشیار باشیم چرا که دشمن دست از دشمنی بر نمی‌دارد و بوق‌های استکباری به دنبال توطئه و شایعه پراکنی برای ایجاد تفرقه، ترس و ناامیدی هستد و ما باید با هوشیاری کامل و با تمام قوا متحد و منسجم بایستیم و به هیچکس اجازه ندهیم که در میان صفوف متحد ما از همه اقوام و مذاهب که در برابر اسرائیل ایستاده‌اند کسی بخواهد تفرقه ایجاد کند چرا که دو قطبی سازی به هر بهانه‌ای سم مهلک برای ما و کشور ماست.

آیت الله محامی ادامه داد: در این ایام مزدوران خارجی و گروهک‌ها همزمان با جنایت‌های اسرائیل و هم جهت با آن‌ها برای ضربه زدن به مرکز جبهه مقاومت در سیستان و بلوچستان دست به ترورهای کوری زدند و به گروه‌های مختلف مردم، مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی، سرباز و درجه دار، بلوچ و فارس، شیعه و اهل سنت حمله کرده و افراد مختلف را به شهادت رساندند و عملا نشان دادند شعار طرفداری آن‌ها از یک قوم و مذهب دروغ است و مزدور هستند.

وی ادامه داد: گروهک های تروریستی برای ضربه زدن به مردم‌، اتحاد و جمعیت ما تلاش می‌کنند که البته به نتیجه نخواهند رسید و عزیزان ما در نیروهای امنیتی و انتظامی برخی از این افراد را دستگیر کرده‌اند و از این زحمات تشکر می‌کنیم و انتطار داریم به گونه‌ای برخورد شود و عقبه آن‌ها مورد تهاجم قرار گیرد و به گونه‌ای مجازات شوند که بازدارنده باشد و تا حد توان از این گونه حوادث جلوگیری شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به خانواده‌ معظم این شهدا تبریک و تسلیت عرض کرده و برای مجروحان شفای عاجل و کامل از خداوند طلب می‌کنیم‌ و امیدواریم خداوند متعال به همه ما این هوشیاری را بدهد که با وحدت و انسجام خود با توطئه‌های داخلی و خارجی مقابله کنیم و بتوانیم در برابر خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر رو سفید باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار