امام جمعه رشت:

فرود موشک‌های ایرانی در تل‌آویو دل ملت‌های آزاده را شاد کرد

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه ثمره این حجم از ویرانی و کشتار رژیم غاصب صهیونیستی چیزی جز نفرت جامعه جهانی نیست گفت: موشک‌های ایرانی، دل ملت‌های آزاده را شاد کرد که کمک و یاری خداوند بود.
کد خبر: ۶۹۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷ - 04October 2024

فرود موشک‌های ایرانی در تل‌آویو دل ملت‌های آزاده را شاد کردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امام جمعه رشت امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه در مصلی امام خمینی (ره) این شهر، با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت و با اشاره به فرارسیدن ۱۶ مهر، سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی، اظهار داشت: طوفان الاقصی در حقیقت طوفانی برای ویرانه شدن رژیم صهیونیستی و قدرت‌های استعماری حامی آنها بود.

امام جمعه رشت به شهادت بیش از ۴۳ هزار نفر زن و کودک و پیر و جوان در غزه و لبنان به ویژه شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: طبق نامه ۵۳ امام علی به مالک اشتر در نهج البلاغه زندگی که ختم سعادت و شهادت شود از آرزو‌های بزرگ انسان‌های الهی است.

وی تعابیر مقام معظم رهبری پیرامون شخصیت سید حسن نصرالله را برشمرد و عنوان داشت: رهبری سید حسن نصرالله را مجاهدی کبیر و رهبر دینی و مدبر سیاسی معرفی می‌کنند و این تعابیر برازنده کسی است که بعد از این همه مجاهدت، رسیدن به فیض شهادت حق مسلم اوست.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: به شهادت رساندن فرماندهان و رهبران گروه‌های مقاومت و بیش از ۴۳ هزار کودک و مردم بی‌گناه و بی‌دفاع از تلخی‌های این جنگ تمام عیار است، اما شکست این رژیم جعلی و متحدانش در جبهه‌های گوناگون و تنفر ملت‌ها از این رژیم جعلی و جنایتکار از شیرینی‌های این عملیات است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه رژیم غاصب، جعلی و کودک‌کش تا بن دندان مسلح صهیونیستی در این یک سال اهدافی را دنبال می‌کرد؛ ادامه داد: نسل‌کشی، به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت، تسلط بر منطقه غرب آسیا از نیل تا فرات، اجماع روابط بین‌الملل به نفع خود و تسریع در عادی‌سازی روابط خود با کشور‌های عربی منطقه از مهمترین این اهداف بود.

خطیب جامعه رشت با بیان اینکه در این مسیر صهیونیست‌ها جنایات زیادی را مرتکب شدند؛ افزود:، اما ثمره این همه ویرانی و کشتار چیزی جز به وجود آمدن نفرت جامعه جهانی نه تنها در غرب آسیا بلکه در اروپا و غرب نسبت به رژیم صهیونیستی نیست.

وی با اشاره به اینکه هم اینک امت‌های مسلمان و آزادیخواهان و دانشگاهیان در اقصی نقاط جهان نفرت خود را از رژیم جعلی صهیونیستی و حمایتشان را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کرده و می‌کنند، اظهار کرد: ملت‌های دنیا از غرب آسیا تا اروپای شرقی، آمریکای لاتین تا شبهه جزیره و حتی در دل کشور‌هایی که رهبران آنان از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند نسبت به جنایات اسرائیل غاصب اعلام انزجار می‌کنند و این شکستی سخت و سنگینی برای این رژیم جانی است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه امت اسلامی تاکنون به پشتوانه خداوند و پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) توانست در برابر هجمه‌های مستکبران بایستد؛ ادامه داد: موشک‌های ایرانی دل ملت‌های آزاده جهان را شاد کرد و این کمک خداوند بود.

امام جمعه رشت همچنین با بیان اینکه ملت‌های جهان در مدت این یک سال فهمیده‌اند که حق با جمهوری اسلامی است؛ افزود: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان همچنین در بخشی دیگر از خطبه‌های امروز با اشاره نقش موثر جمهوری اسلامی ایران در معادلات سیاسی و نظامی دنیا، عنوان کرد: اگر دولتمردان به فرامین رهبر معظم انقلاب گوش فرادهند در حوزه اقتصادی هم می‌توانیم نقش موثر خود را ایفاء کنیم.

وی در خصوص رعایت حقوق معنوی افراد جامعه در برابر یکدیگر با اشاره به فواید بهره‌مندی از اندیشه دیگران در اسلام نیز یادآور شد: بدون شک مهمترین فلسفه مشورت در اسلام استفاده از نظر دیگران و یافتن راه اصلح و خیراندیشی است که نسبت به سایر راه‌ها کمترین نقص را داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار