فرمانده سپاه کربلا تأکید کرد؛

نقش بسزای رسانه‌ها در جلوگیری از جریان نفوذ

سردار «مسلمی» گفت: برخی‌ها امروز گستاخانه به کار خود با نفوذ ادامه می‌دهند، باید جلوی جریان انحرافی و نفوذی را گرفت و رسانه در این میان نقش عمده‌ای دارد.
کد خبر: ۶۹۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴ - 05October 2024

/////////////// در حال ویرایشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در آئین گرامی‌داشت شهدای رسانه استان مازندران و اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر و همچنین نخستین رویداد رسانه‌ای جام امید که امروز در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد شهدا، اظهار داشت: نشانه‌های نفوذ در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها شنیده می‌شود که باید بر آن تاکید داشت.

وی افزود: صدا‌هایی از نفوذ در دانشگاه‌ها در حال رقم خوردن است، برخی‌ها امروز گستاخانه به کار خود با نفوذ ادامه می‌دهند، باید جلوی جریان انحرافی و نفوذی را گرفت و رسانه در این میان نقش عمده‌ای دارد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: جریان نفوذ شبکه خود را در حال تشکیل است که وظیفه رسانه را امروز سنگین‌تر می‌کند، شبکه عنکبوتی نفوذی‌ها در دانشگاه‌ها باید قطع شود.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: امروز استکبار با تمام نفوذ خود نتوانست با فشار رسانه‌ای، انقلاب را تحت تاثیر قرار دهد، مردم باید به واسطه رسانه از همه چیز در جامعه آگاه شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها