نماینده مجلس: کیفیت موشک‌های ایران زبان‌زد خاص و عام است

نصیری گفت: باید توجه داشته باشیم که موشک‌ها به سوی اهدافی در متمرکزترین منطقه پدافندی جهان شلیک شد. اصابت دقیق موشک‌های هایپرسونیک ایرانی به منزله کیفیت فوق‌العاده آن‌هاست.
کد خبر: ۶۹۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵ - 06October 2024

«امید نصیری» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ اظهار داشت: بخشی از اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص این عملیات نوعی فرار رو به جلو است تا بتوانند از بار فشار روانی خود و پاسخگویی به ساکنان سرزمین‌های اشغالی بکاهند.

نماینده مجلس: در صورت حماقت صهیونیست‌ها موشک‌های ایران به مراکز حساس‌تری هدفگیری می‌شوند

نصیری با بیان اینکه مقامات صهیونیست همواره مدعی بوده‌اند که با اقتدار می‌توانند از خود در برابر تهدیدات خارجی دفاع کنند، خاطرنشان کرد: کیفیت موشک‌های ایران زبان‌زد عام و خاص است. صهیونیست‌ها وقتی با عملیات وعده صادق ۲ مواجه شدند، تمام اعتماد به نفس و شهامت خود را از دست دادند. سال‌های متمادی ادعا می‌کردند که رژیم صهیونیستی جزیره امنی است که هرکاری دلش بخواهد بدون اینکه تبعاتی داشته باشد، انجام می‌دهد. اما عملیات‌های وعده صادق همه این ادعاها را بی‌معنی کرد.

نماینده مردم نورآباد (ممسنی) در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران به همه دنیا ثابت کرد که قدرت رژیم صهیونیستی پوشالی است، گفت: احتمال قریب به یقین رژیم صهیونیستی حماقتی در پاسخ دادن به جمهوری اسلامی ایران نمی‌کند و اگر دیوانگی از این رژیم سر بزند، قطعاً با ویران‌کننده‌ترین پاسخ‌ها از جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

وی افزود: سران صهیونیست خود را روبه زوال می‌بینند و اکنون در گردابی قرار گرفته‌اند که راه به جایی نخواهند برد و با دست و پا زدن بیشتر در باتلاق فرو خواهند رفت.

نصیری درخصوص کیفیت عملیات وعده صادق ۲ بیان کرد: طبق اعتراف صهیونیست‌ها بیش از ۹۰ درصد موشک‌ها از سامانه پدافندی سه لایه رژیم صهیونیستی عبور کردند. باید توجه داشته باشیم که موشک‌ها به سوی اهدافی در متمرکزترین منطقه پدافندی جهان شلیک شد. اصابت دقیق موشک‌های هایپرسونیک ایرانی به منزله کیفیت فوق‌العاده آن‌هاست. اگر در روزهای آینده رژیم صهیونیستی حماقتی انجام دهد این موشک‌ها به مراکز بسیار حساس‌تری در سرزمین‌های اشغالی هدفگیری می‌شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار