مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

شهدای امنیت الگویی ماندگار از شجاعت و ایثار برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشتند

سردار «اسلامی» گفت: ایثار و فداکاری شهدای امنیت، ریشه‌های محکم امنیت پایدار در کشور است. این دلاورمردان با نثار جان خود، الگویی ماندگار از شجاعت و از خودگذشتگی برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشتند.
کد خبر: ۶۹۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ - 05October 2024

ایثار شهدای امنیت، الهام‌بخش امنیت پایداراستبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، با تبریک هفته فراجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت، بر الگوگیری نیرو‌های انتظامی از ایثار و فداکاری این شهیدان والامقام تاکید کرد.

سردار اسلامی با اشاره به نقش بی بدیل نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه، این نیرو را حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و جانبازان است.

وی با تاکید بر همکاری موثر نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی، این تعامل را عاملی مهم در ارتقای امنیت کشور دانست و افزود: شهدای امنیت با نثار جان خود، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند و الگویی ماندگار از شجاعت و از خودگذشتگی برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کارکنان نیروی انتظامی و جوانان تاکید کرد و با اشاره به مکتب انسان‌سازی دفاع مقدس، بر لزوم بهره‌گیری از آموزه‌های این دوران در ماموریت‌های نیروی انتظامی تاکید نمود.

سردار اسلامی در پایان با آرزوی موفقیت برای تمامی حافظان امنیت و نظم کشور، بر لزوم هوشیاری در برابر تهدیدات دشمنان و آمادگی کامل نیرو‌های انتظامی برای مقابله با این تهدیدات تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها