محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت شهدای مقاومت در زاهدان برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم، بزرگداشت شهدای مقاومت، مجاهد گرانقدر شهید سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳ - 05October 2024

محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت شهدای مقاومت در زاهدان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «حجت الاسلام محسن اشرفیان» مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان گفت: این محفل معنوی با حضور قاریان جوان سیستان و بلوچستان در محل مسجد آیت الله طالقانی(ره) شهرستان زاهدان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شرایط سیاسی حاکم بر جهان، حفظ وحدت و مودت بین مسلمانان، زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و نمایاندن چهره سراسر نفاق دشمنان برای مردم اهمیت بالایی دارد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم باید بیدار باشند و ببینند این دشمنانی که چهره‌شان رنگ خون گرفته و دست‌هایشان بوی خون می‌دهد چطور خود را دلسوز، حامی و ناجی ملت‌ها عنوان می‌کنند و با این نفاق روشن و شفاف به جنایت‌های خود ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر حفظ ایمان و توکل بر خداوند در محاسبات سیاسی بیان کرد: از نظر قرآن، ایمان نیروی نظامی، مهمترین نقش را در موفقیت و پیروزی سپاه اسلام ایفا می‌کند؛ از این‌رو نیروی نظامی مومن و معتقد هر چند اندک، می‌تواند بر نیروی نظامی بزرگ و بی‌انگیزه پیروز شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار