نماینده قزوین در مجلس:

جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیتی و دفاع از مردم هیچ گونه مماشاتی ندارد

«ولایتمدار (آبنوش)» گفت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیتی و دفاع از مردم هیچ گونه مماشاتی ندارد و انبوه موشک‌ها و تجهیزات نظامی نوین در بالاترین سطح آمادگی برای پاسخ پشیمان کننده به دشمن صهیونیستی و هم پیمانانش آماده است.
کد خبر: ۶۹۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴ - 05October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین «سالار ولایتمدار (آبنوش)» اظهار داشت: بهره مندی از موشک‌های هایپرسونیک در این عملیات آن هم در تعداد و حجم قابل توجه از جمله نخستین عملیات های موشکی در جهان بود که در نوع خود قابل تحسین است.

وی اضافه کرد: پیش از آغاز عملیات موشکی، هیچ کس از آن اطلاع نداشت و غافلگیری آن سبب شد تا اهداف تعیین شده در این عملیات به طور کامل محقق شود.

ولایتمدار تصریح کرد: در صورت تداوم حملات تروریستی در منطقه و کوچک ترین خطای رژیم صهیونیستی در خاک ایران با حجم انبوه سلاح های نوین و پیشرفته جمهوری اسلامی پاسخ داده می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تنها گوشه کوچکی از سلاح‌های جمهوری اسلامی در عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ به کار برده شد و توانست تمام مواضع دشمن را با موفقیت هدف قرار دهد.

ولایتمدار بیان کرد: پاسخ موشکی سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشورمان به اهداف تعیین شده در فلسطین اشغالی تمام آزادگان جهان را شادمان کرد، چراکه جمهوری اسلامی سمبل مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم است.

رییس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیتی و دفاع از مردم هیچ گونه مماشاتی ندارد و انبوه موشک‌ها و تجهیزات نظامی نوین در بالاترین سطح آمادگی برای پاسخ پشیمان کننده به دشمن صهیونیستی و هم پیمانانش آماده است.

ولایتمدار تاکید کرد: در عملیات وعده صادق ۲ و به عنوان یکی از وکلای مردم در خانه ملت از تصمیمات فرماندهان نظامی حمایت معنوی، اجتماعی و سیاسی داشته و به لحاظ نظامی و فنی عملیات غرورآفرین و مقتدرانه وعده صادق ۲ را یک اقدام موفق و پیروز می دانم.

رییس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دفاع از فلسطین و حمایت از مظلومان راهبرد جمهوری اسلامی و از اهداف انقلاب اسلامی است، زمانی که حضرت امام خمینی (ره) قیام خود را آغاز کردند نیز نابودی رژیم صهیونیستی را از مهم ترین اهداف مسلمانان معرفی کردند.

وی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، وحدت و انسجام مسلمانان برای نابودی این رژیم غاصب لازم است و امروز با مشاهده جبهه مقاومت می توان دریافت که اگر وحدت باشد، قطعا پیروز خواهیم بود و امروز جوانان مبارز و مجاهد در قالب یگان‌های مقاومت از سرزمین‌های یمن، سوریه، عراق، فلسطین و سایر کشورهای مسلمان به تاسی از انقلاب اسلامی و الگو گرفتن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس زیر پرچم مقاومت در تلاش برای آزادی قدس شریف هستند.

ولایتمدار تصریح کرد: جبهه مقاومت پیروز میدان خواهد بود و رژیم صهیونیستی را با شکست روبرو می کند، پاسخ ایران به جنایات بی حد این رژیم منحوس دفاع مشروع از مردم برای ادامه حیات خود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار