با خرید کتاب به حزب‌الله کمک کنید

کتابفروشان و ناشران برای حمایت از جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان از اختصاص سود فروش محصولات خود به حزب‌الله لبنان خبر دادند.
کد خبر: ۶۹۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱ - 06October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، بعد از به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم اشغالگر قدس و پیام رهبر انقلاب اسلامی که به همین مناسبت منتشر شد؛ ایشان در پیام‌شان فرمودند: «برهمه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستید» فعالان فرهنگی در ابعاد مختلفی چون سرودن شعر، یادداشت و جمع‌آوری مبالغ نقدی و غیره نقش پررنگی را ایفا کردند که در این بین کتابفروشان و ناشران هم جریانی را ایجاد کرده‌اند.

با خرید کتاب به حزب‌الله کمک کنید

انتشارات شهید کاظمی که از ناشران پرکار حوزه ادبیات مقاومت و دفاع مقدس است در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله و سالروز حماسه طوفان الاقصی قسمتی از مبلغ فروش کتاب‌ها جهت کمک به جبهه مقاومت لبنان اختصاص دارد. 

هر دو شعبه کتابفروشی و لوازم التحریر روشنا که در استان فارس فعال است؛ تمام سود حاصل از فروش هفته جاری خود را به حزب‌الله لبنان اختصاص داده است. 

برخی از مراکز فرهنگی نیز برنامه‌های ویژه‌ای را با محوریت سیدحسن نصرالله و جبهه مقاومت برپا کرده‌اند. نهاد کتابخانه‌ها عمومی کشور نیز به‌مناسبت شهادت پرچمدار مقاومت در منطقه عصر شعر سراسری «راز نصرالله» را فردا یکشنبه ۱۵ مهر به صورت همزمان سراسر استان‌ها برگزار می‌شود. ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه ۱۵ مهر به سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها