قالیباف: تفرقه سیاست دشمن است/ نماز جمعه‌ نصر جلوه‌ اتحاد و اقتدار ملی بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نماز جمعه هفته گذشته رهبر حکیم انقلاب اسلامی روشن‌ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود و مردم جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند.
کد خبر: ۶۹۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ - 06October 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته فراجا به کارکنان امنیت آفرین و خدمتگزار پلیس اظهار اشت: تامین امنیت و آرامش مردم خدمت بزرگ پلیس به کشور است. برای تمامی این عزیزان در عمل به این وظیفه خطیر، آرزوی توفیقات روزافزون دارم و همچنین یاد و خاطره شهدای مظلوم و جان برکف فراجا را گرامی می‌دارم.

قالیباف: مردم جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند

وی ادامه داد: همچنین روز ملی روستا و عشایر را گرامی می‌داریم. روستاییان پرتلاش و عشایر غیور ضامن بالندگی جامعه هستند و نقش بی بدیل آنها در امنیت غذایی، حفاظت و حراست از فرهنگ بومی، پاسداری از مرز‌ها و حفظ میراث فرهنگی کشور بر همگان روشن است.

قالیباف تأکید کرد: نماز جمعه هفته گذشته رهبر حکیم انقلاب اسلامی روشن‌ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی بود. بار دیگر مردم ایران حماسه‌ی وحدت آفریدند و زن و مرد و جوان با سلیقه‌های سیاسی مختلف برای حفظ کیان وطن پشت سر رهبری حکیم و شجاع نماز وحدت خواندند و جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند و دنیا شاهد بود که ایران عزیز ما به پشتوانه وجود رهبر انقلابی و با درایت و ملتی هوشمند و با غیرت قوی و سربلند است و نیرو‌های مسلح به پشتوانه این دو نعمت دلگرم و قدرتمند هستند.

قالیباف تصریح کرد: دشمنان چنین کشوری حتی اگر با خطای محاسباتی دست به ماجراجویی‌های مقطعی علیه کشور ما بزنند، نمی‌توانند به استقلال و عزت ملی ما و مسیر کلی کشور خدشه‌ای وارد کنند.

وی اظهار کرد: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب، همه ما باید تاکید کنیم که تفرقه سیاست دشمن است. تفرقه میان آحاد جامعه، میان دولت و ملت، میان گروه‌ها و احزاب در جامعه‌ی اسلامی و میان ملت‌ها و دولت‌های اسلامی سمی مهلک است.

قالیباف ادامه داد: همان جنایتکار اشغالگری که شهید هنیه را به شهادت می‌رساند، شهید نصرالله را نیز شهید می‌کند، آن‌ها با شیعه و سنی با انسانیت، با شرافت و با صلح دشمن هستند و اتحاد باید بر این اساس مستحکم شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هوشمندی رهبر شجاع انقلاب مبنی بر برگزاری خطبه‌های نماز جمعه و تاریخ سازی مردم در این یوم الله به دشمن پیام اقتدار داد، برای جامعه آرامش به ارمغان آورد و در جبهه مقاومت روحیه امید تزریق کرد.

قالیباف تاکید کرد: بنده در برابر چنین رهبر و مردمی سر تعظیم فرود می‌آورم و خداوند کریم را سپاس می‌گویم و وظیفه خودم می‌دانم که ابتدا به خودم و سپس به دیگر مسئولان کشور نسبت به حل مشکلات عدیده‌ای که این مردم نجیب دارند به خصوص در حوزه اقتصادی متذکر شوم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از خداوند متعال مسئلت دارم هرگز شاهد روزی نباشیم که ما مسئولان، امروز کشور را بدون دغدغه حل مشکلات مردم به فردا برسانیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار