فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» در مشهد اکران شد

فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» با بازی کامبیز دیرباز، که در آن گوشه‌ای از رشادت‌های شهید «عبدالرسول زرین» یکی از بهترین تک‌تیراندازان جهان به نمایش گذاشته شده است.
کد خبر: ۶۹۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ - 06October 2024

فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» در مشهد اکران شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، انجمن تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، از ۱۴ مهرماه به اکران فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس می‌پردازد.

شب گذشته در سالن شماره ۲ سینما هویزه، فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» با بازی کامبیز دیرباز اکران شد.

این فیلم به معرفی یکی از تک‌تیراندازان دفاع مقدس، که در حال حاضر نیز یکی از تک‌تیراندازان جنگ‌های معاصر شناخته می‌شود، می‌پردازد.

عبدالرسول زرین یکی از بهترین تک‌تیراندازان جهان است، در این فیلم سینمایی گوشه‌ای از رشادت‌های این شهید به نمایش گذاشته شده است.

این فیلم به معرفی قهرمانی می‌پردازد که تحصیلات دانشگاهی ندارد، کسی که با روحیه ظلم‌ستیزی در جبهه حاضر شده است و برای دفاع از حق مبارزه می‌کند تا جایی که رژیم بعث برای سر عبدالرسول زرین جایزه تعیین می‌کند.

انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد، جشنواره «هشت در هشت» را برای دومین سال برگزار کرد، هدف از این رویداد پاسداشت تلاش‌های ارزشمند فیلم‌سازانی است که شجاعت، رشادت و جانفشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را در فیلم‌های خود ماندگار کرده‌اند.

در این مراسم هنرمندان، فعالان حوزه سینما، حافظان و قرآن‌آموزان خواهر و برادر مجموعه قرآنی انصارالحیدر علیه‌السلام و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار