فرمانده انتظامی شهرستان‌های مانه و سملقان:

انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدت‌های شهداء و جانبازان است

سرهنگ مهران‌فر گفت: آرامش و نشاطی که امروز در سراسر کشور عزیزمان حاکم است بدون شک نتیجه جانفشانی شهیدانی نظیر این شهید عزیز و جانبازان گرانقدری است که جانشان را برای دفاع از امنیت میهن اسلامی فدا کردند.
کد خبر: ۶۹۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ - 06October 2024

انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدت‌های شهداء و جانبازان استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «مهدی مهران‌فر» فرمانده انتظامی شهرستان‌های مانه و سملقان در دیدار با خانواده سرباز وظیفه شهید «محمدعلی نامجو» به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: آرامش و نشاطی که امروز در سراسر کشور عزیزمان حاکم است بدون شک نتیجه جانفشانی شهیدانی نظیر این شهید عزیز و جانبازان گرانقدری است که جانشان را برای دفاع از امنیت میهن اسلامی فدا کردند.

وی با بیان اینکه شهدا انتخاب شده خداوند هستند، افزود: شهادت بالاترین مقام در نزد خداوند متعال است که نصیب هرکسی نمی‌شود. خداوند آن را تنها به بندگان صالح، متقی و شاخص خود عطا می‌کند و بر سر خوان خود نشانده و در آخرت نیز به آنان اجازه می‌دهد تا از پدر و مادر و دوستان خود شفاعت کنند.

سرهنگ مهران‌فر همچنین در دیدار با جانباز انتظامی«موسی‌الرضا اصغری» اظهار کرد: انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدت‌های شهداء و جانبازان است. جانبازان سند هویت فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی هستند که درس ولایت مداری و ایثارگری را از سقای کربلا آموختند.

وی افزود: قدردانی از اسوه‌های رشادت، شجاعت و ایثار که در راه ارزش‌های والای اسلام و در راه خدا بهترین هستی خود را نثار کردند از وظایف همه آحاد جامعه است.

در پایان از خانواده شهید محمدعلی نامجو  و جانباز  موسی الرضا اصغری با اهدا لوح و هدایا قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها