فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

دستگیری عاملان شهادت ماموران پلیس در سیستان و بلوچستان

سردار «اسحاقی» از دستگیری عاملان شهادت ماموران پلیس در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ - 06October 2024

دستگیری عاملان شهادت ماموران پلیس در سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «محمدرضا اسحاقی» فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی به شهادت دو نفر از کارکنان انتظامی شهرستان گلشن توسط اشرار مسلح در اسفند ۱۴۰۱، دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس استان قرار گرفت.

این مسئول افزود: در این راستا با توجه به متواری و مجهول المکان بودن اشرار مسلح در پی تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی پلیس استان، دو عامل اصلی شناسایی و تلاش مأموران برای به دام انداختن آنان ادامه یافت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهمان به دست آوردند و در نهایت با تلاش پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، دو عامل اصلی شهادت شهید «پودینه» و شهید «شهرکی» را در جنوب استان دستگیر و در تحقیقات اولیه به درگیری مسلحانه منجر به شهادت مأموران اعتراف کردند.

در نوزدهم اسفند سال ۱۴۰۱ شهید سرهنگ دوم «محسن پودینه» و شهید ستوان‌سوم «احسان شهرکی» حین مأموریت تأمین امنیت مردم شریف شهرستان گلشن و درگیری با اشرار مسلح در اثر اصابت گلوله در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار