رییس اورژانس کشور:

تامین آمبولانس و نیروی انسانی بزرگترین چالش جنوب غرب خوزستان است

میعادفر گفت: رانندگی با سرعت غیرمجاز و سبقت گرفتن باعث شده آمار تصادفات در محور جاده قفاص آبادان افزایش یابد.
کد خبر: ۶۹۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴ - 06October 2024

تامین آمبولانس و نیروی انسانی بزرگترین چالش جنوب غرب خوزستان استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، «جعفر میعادفر» رییس سازمان اورژانس کشور امروز در حاشیه بازدید از جاده قفاص آبادان اظهار داشت: ناوگان آمبولانسی در جنوب غرب خوزستان فرسوده است هر چند این مشکل ناوگان اورژانس کشور را فرا گرفته و دستگاه‌های فرسوده زیادی در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به ۶۶ مورد تصادف در جاده قفاص آبادان گفت: متاسفانه در این تصادفات ۱۱۲ نفر مصدوم و ۹ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

میعادفر با بیان اینکه این محور نیاز به توسعه جاده‌ای دارد افزود: متاسفانه مهیا نبودن زیرساخت لازم در این محور باعث تصادفات جاده‌ای شده است.

رییس سازمان اورژانس کشور فرهنگ رانندگی را دیگر مساله مهم در کاهش تصادف جاده‌ای عنوان کرد و یادآور شد: رانندگی با سرعت غیرمجاز و سبقت گرفتن باعث شده آمار تصادفات در این محور افزایش یابد.

وی با اشاره به فرسودگی آمبولانس‌ها در دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: توسعه پایگاه‌های اورژانس با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند در دستور کار قرار دارد و نوسازی آمبولانس‌ها و اورهال آنها و تامین نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اولویت اورژانس کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار