علی مرادخانی:

هنر مقاومت نیازمند توجه و نگاه ویژه است

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وجود آثار شاخص این جشنواره را به جشنواره قابل اعتناء تبدیل کره است.
کد خبر: ۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵ - 27November 2013

هنر مقاومت نیازمند توجه و نگاه ویژه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه سومین جشنواره جهانی مقاومت که شامگاه دیروز در فرهنگستان هنر برگزار شد، با بیان اینکه آثاری که در این جشنواره ارائه میشوند، ویژگی نگاه هنری در این مقطع زمانی را به ظهور میرسانند، اظهار داشت: آثاراین نمایشگاه دربردارنده مباحث و مفاهیم ارزشی هستند.

وی افزود: تمرکز بر فعالیت در برنامه هایی با مفاهیم ارزشی چون مقاومت کمتر از سایر بخش هاست و لازم است نگاه ویژه ای به آن شود.

مرادخانی تصریح کرد: سالهایی که در مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودم خیلی ها به ما کمک کردند وبه همراه آقای چمران فعالیت های مفصلی انجام دادیم به طوریکه خیلی ها امروز می پرسند آیا فعالیت ها را ضبط کرده اید چرا که اقدامات شما جزء اسناد قابل توجه است. خوبی کارهای هنری این است که نشان می دهد که ما برای این ارزش آفرینی ها چه کرده ایم و چه چیزی را از خود باقی گذاشته ایم.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: آثاری که در این مجموعه گردآوری شده بسیار قابل توجه است. حضور دوستان نشان می دهد مولفه های مهمی وجود داشته که این جشنواره را به جشنواره قابل اعتناء در این عرصه تبدیل کره است.

وی تاکید کرد: با توجه به آنچه که در وزارت فرهنگ و ارشاد از دست ما برمی آید امیدواریم بتوانیم در حمایتی از این گونه جشنواره ها کمک کننده باشیم و انتظار داریم دوستان هنرمقاومت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی هم بتوانند در این زمینه کارهای بیشتری را با هم انجام دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار