به مناسبت هفته فراجا صورت پذیرفت؛

دیدار مدیر حفظ آثار دفاع مقدس قزوین با فرمانده انتظامی استان

سرهنگ پاسدار «امیری مقدم» و جمعی از کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت هفته فراجا از سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان قزوین قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۹۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷ - 06October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و سرهنگ پاسدار «علی سلطانیان» مسئول حفاظت و اطلاعات، سرهنگ فراجا «احمد زحمتکش» معاونت نیروی انسانی، سرهنگ پاسدار «ابراهیم یرلی» معاون امور یادمان‌های شهدای گمنام استان و «کامبیز مهاجر» مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان با سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ امیری مقدم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته فراجا اظهار داشت: کارکنان نیروی مخلص و خدوم انتظامی نقش بی بدیل در تامین آرامش و امنیت جامعه دارند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: اگر برای برقراری امنیت چندین فاکتور در نظر بگیریم بدون تردید مهم‌ترین این فاکتور‌ها تلاش و کوش شبانه روزی عزیزان فراجا است که با ایثار و از خودگذشتگی امنیت و آرامش را برای مردم فراهم می‌کنند.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان عنوان داشت: در کنار تامین امنیت که وظیفه ذاتی فراجا است این نیروی انقلابی در عرصه ایثار و شهادت نیز همواره فعال بود است از جمله این که در پروژه‌های مهم فرهنگی از جمله ساخت موزه دفاع مقدس و مقاومت استان همراه ما بوده است.

در پایان سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اهدای لوح از زحمات سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان قزوین در تعامل و همکاری در ساخت موزه دفاع مقدس و مقاومت قزوین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار