نماینده مجلس: هرگونه حماقت تل‌آویو عواقب خطرناکی برای آمریکا خواهد داشت

حجت‌الاسلام باقری بنابی گفت: همه دنیا به ویژه آمریکایی‌ها در جریان عملیات وعده صادق ۲ به این یقین رسیدند که هرگونه شیطنت در مقابل جمهوری اسلامی ایران عواقب خطرناکی برایشان خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۶ - 07October 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد باقری‌بنابی» نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به عملیات و غرورآفرین وعده صادق ۲ و شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به حمدالله چندی پیش اتفاق مبارکی افتاد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌های امنیتی سیلی محکمی به رژیم اشغالگر صهیونیستی زدند.

نماینده مجلس: هرگونه حماقت تل‌آویو عواقب خطرناکی برای آمریکا خواهد داشت

حجت‌الاسلام باقری بنابی گفت: امیدوارم رژیم صهیونیستی تنبیه شده باشد و دست از شرارت‌هایی که طی چند ماه اخیر انجام داده است، بردارد. این نگرش در بین جامعه بین‌الملل ایجاد شده بود که جمهوری اسلامی ایران نمی‌خواهد پاسخ قاطعی به باند تروریست منطقه بدهد یا اراده برای متنبه کردن رژیم صهیونیستی ندارد، اما در عملیات وعده صادق ۲ دیدیم که اینگونه نبود و جمهوری اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی داد.

وی با بیان اینکه همه دنیا به ویژه آمریکایی‌ها در جریان عملیات وعده صادق ۲ به این یقین رسیدند که هرگونه شیطنت در مقابل جمهوری اسلامی ایران عواقب خطرناکی برایشان خواهد داشت، افزود: رژیم صهیونیستی بازیچه دست آمریکاست و این آمریکا است که با پادگان نظامی‌اش در منطقه این جنایات هولناک را مرتکب می‌شود. بنابراین، باید خطاب به آمریکایی‌ها گفت که نباید حماقتی مرتکب شوند.

نماینده مردم بناب در مجلس تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا مرتکب حماقت شود، نه تنها تمام تأسیسات و زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی ویران خواهد شد، بلکه همه منافع و پایگاه‌های آمریکا نیز مورد هدف قرار می‌گیرد. هرگونه حماقتی از سوی رژیم صهیونیستی همه پایگاه‌های آمریکا در جمهوری آذربایجان، قطر، امارات، عربستان سعودی و .... به اهداف مشروع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبدیل می‌کند.

حجت‌الاسلام باقری بنابی گفت: بنابراین، بیش از هر طرف آمریکا را به عقلانیت و کنترل سگ هارش در منطقه دعوت می‌کنیم. البته با توجه به اینکه گنبد آهنین در عملیات وعده صادق ۲ به آبکش آهنین تبدیل شد، بنظرم سران آمریکا و صهیونیست از اندک عقلی برخوردار هستند تا مرتکب حماقتی نشوند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار