مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال به اتمام می‌رسد

سرهنگ «خواست خدایی» به دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: دانشنامه استانی دفاع مقدس استان با ۳۵۰ سوژه انتخاب شده که تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۶۹۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ - 06October 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست یدالله رحمانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (یکشنبه) با دستگاه‌های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و سید مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع و زیربنای ۵ هزار متر در کنار پارک مهرورزی یاسوج در حال احداث است.
 
مراکز فرهنگی دفاع مقدس نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه پروژه فرهنگی استان بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برای تکمیل این پروژه به اعتبارات لازم نیاز است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بخش‌های کودک و نوجوان، سالن آمفی تئاتر سالن اسناد و مدارک دفاع مقدس، کتابخانه و گالری درنظر گرفته شده است.
 
وی عنوان کرد: یادمان‌ها و مرکز فرهنگی دفاع مقدس مکان‌های مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و نقش بسزایی در انتقال این فرهنگ به نسل جوان دارند.
 
سرهنگ خواست خدایی به دانشنامه دفاع مقدس اشاره کرد و عنوان کرد: دانشنامه استانی دفاع مقدس استان با ۳۵۰ سوژه انتخاب شده که تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
 
دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال به اتمام می‌رسد
 
این مسئول گفت: دانش‌نامه دفاع مقدس هویت استان و سند افتخار ملی است و باید با سعی شود که هر چه زودتر به اتمام برسد و جزو اسناد ملی ثبت و ضبط شود.
 
در پایان این نشست لوح تقدیر سردار سرتیپ بسیجی « بهمن کارگر » رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توسط سرهنگ پاسدار « سلمان خواست خدایی » مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به « یدالله رحمانی » استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
 
دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال به اتمام می‌رسد
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار