سردار فریبا خبر داد؛

الحاق ۱۰۰ ریز پرنده شناسایی به پلیس‌های تخصصی

معاون پشتیبانی و آماد فرمانده انتظامی از اختصاص بیش از ۸۰۰ دستگاه وسیله نقلیه به مجموعه پلیس خبر داد و گفت: در این مرحله از الحاق به ۱۰۰ ریزپرنده شناسایی به پلیس‌های تخصصی ‎ به‌ویژه پلیس مرزبانی الحاق شد.
کد خبر: ۶۹۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷ - 06October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سردار «رضا فریبا» معاون آماد و پشتیبانی فرمانده انتظامی ظهر امروز (یکشنبه) در آئین الحاق و تخصیص تجهیزات در جهت نوسازی مجموعه‌های تخصصی پلیس اظهار داشت: این تجهیزات و خودرو‌ها به مجموعه پلیس‌های راهور، امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی اختصاص الحاق می‌شود.

الحاق ۱۰۰ ریزپرنده شناسایی به پلیس‌های تخصصی

سردار فریبا ادامه داد: در این الحاق بیش از ۳۰۰ دستگاه موتور سیکلت سنگین به منظور استفاده در کلان شهر‌ها به مجموعه پلیس راهور الحاق می‌شود؛ همچنین بیش از ۱۵۰ دستگاه خودرو و ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت در اختیار پلیس پیشگیری قرار می‌گیرد.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا با اشاره به تخصیص بیش از ۸۰۰ دستگاه وسیله نقلیه به پلیس گفت: تعداد ۶۰ دستگاه خودرو و ۶۰ دستگاه موتورسیکلت در اختیار پلیس امنیت اقتصادی قرار می‌گیرد و امیدوارم طی مدت کوتاه این مجموعه هر چه زودتر مجهز و در مأموریت خود با محدودیت مواجه نباشد.

سردار فریبا به الحاق ۱۰۰ کوادکوپتر و ریز پرنده شناسایی به پلیس‌های تخصصی به‌ویژه مرزبانی اشاره کرد و افزود: این تجهیزات به منظور ارتقای پایش مناطق مرزی مورد استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار