رئیس‌کل بازرسی استان گیلان:

امنیت و آرامش در سایه تلاش پلیس توانمند است

«آقائی» در دیدار با فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: امنیت و آرامش در جامعه در سایه تلاش‌های پلیس خوشنام، توانمند، کارآمد، کاردان و خردورز محقق شده است.
کد خبر: ۶۹۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰ - 06October 2024

امنیت و آرامش در سایه تلاش پلیس توانمند استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «احمد آقائی» رئیس‌کل بازرسی استان گیلان به مناسبت هفته انتظامی در دیدار با سردار ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار داشت: هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست و در سایه امنیت است که سلامت حادث می‌شود؛ اگر امنیت نباشد قطعا سلامت، آرامش و آسایشی وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مخدوش شدن امنیت باعث از بین رفتن سلامت خواهد شد، ضمن قدردانی از همه تلاش‌های صورت گرفته پلیس برای تامین نظم و امنیت تصریح کرد: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، مدیون پلیس خوشنام، توانمند، کارآمد، کاردان و خرد ورز است.

سردار ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در این دیدار موشک باران اسرائیل توسط سپاه را یک اقدام بسیار خوب و یک عزت برای نظام دانست و اظهار داشت: کار انتظامی یک کار سخت با ماموریت‌های گسترده است.

وی پشتیبانی دستگاه‌های نظارتی را عاملی مهم در موفقیت پلیس در ماموریت‌ها اعلام کرد و افزود: با همدلی تمامی دستگاه‌ها در استان، مجموعه انتظامی گیلان ۳ سال متوالی در اشراف فرماندهی و در بحث عملکرد رتبه اول کشور را کسب کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای همکاران مجموعه انتظامی در خدمت به مردم بر رسیدگی به مطالبات مردم و تلاش برای تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمانی پلیس تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار