با صدور پیامی؛

فرمانده سپاه کربلا از مجاهدت‌ مدیران و بسیجیان در برگزاری دومین کنگره ملی شهدای مازندران قدردانی کرد

سردار «مسلمی» با صدور پیامی از مجاهدت‌های خالصانه آحاد مدیران و بسیجیان در برگزاری دومین کنگره ملی شهدای سرافراز استان مازندران قدرداتی کرد.
کد خبر: ۶۹۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹ - 06October 2024

فرمانده سپاه کربلا از مجاهدت‌ مدیران و بسیجیان دومین کنگره ملی شهدای مازندران قدردانی کردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سرتیپ دوم پاسدار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا با صدور پیامی از مجاهدت‌های خالصانه آحاد مدیران و بسیجیان در برگزاری دومین کنگره ملی شهدای سرافراز استان مازندران قدرداتی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیران، بسیجیان و آحاد مردم شریف دیار علویان

سلام علیکم

درود بی‌پایان بر ارواح مطهر شهیدان، آن اسطوره‌های ایثار و مقاومت، که با خون پاکشان مسیر عزت و شرف را برای ملت ما هموار کردند. اینک که به یاری خداوند متعال، دومین کنگره ملی شهدای استان مازندران با شکوهی مثال‌زدنی و درخور نام شهدا برگزار شد، وظیفه خود می‌دانم تا از همت والا، اخلاص و تلاش‌های شبانه‌روزی همه شما عزیزان قدردانی کنم.

این کنگره، تجلی اراده و اتحاد شما در ترویج فرهنگ شهادت و نشر ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی بود. با همدلی و تلاشی که از شما شاهد بودیم، ثابت کردید که این مسیر پرافتخار همچنان با قدرت و صلابت ادامه دارد و ملت ایران، با تکیه بر این فرهنگ متعالی، در برابر هرگونه توطئه و تهدیدی، استوار خواهد ماند.

خداوند متعال را شاکرم که توفیق چنین خدمتی عظیم را به شما بندگان صالح عطا کرد و نامتان را در زمره خادمین شهدا ثبت کرد.

از خداوند متعال برای تمامی شما عزیزان، توفیق روزافزون، سلامتی و سرافرازی در خدمت به اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی

فرمانده سپاه کربلا مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار