نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

تأکید بر تعیین حد و مرز، استفاده بهینه و مولدسازی املاک توسط بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی

«محمدی لائینی» گفت: این مجموعه‌ای که مربوط به بنیاد مستضعفان است حفظش مهم است، قدم اول این است که چارچوبش معلوم باشد، تعیین حد و مرز و رفع تداخلات نسبت به اموال و املاک شخصی انسان‌ها و سازمان‌ها خیلی لازم و ضروری است.
کد خبر: ۶۹۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵ - 07October 2024

تأکید بر تعیین حد و مرز، استفاده بهینه و مولدسازی املاک توسط بنیاد مستضعفان و بنیاد علویبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیران بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی استان مازندارن، اظهار داشت: املاک و مستغلات مازندران سرمایه‌های بسیار بزرگی هستند، اما حفظشان بسیار سخت است.

وی جنگل‌های هیرکانی را بی‌نظیر دانست و افزود: متاسفانه نتوانستیم این سرمایه بزرگ را به‌خوبی حفظ کنیم، طرح تنفس جنگل هم نتوانست کاری که لازم بود و هدفی که درنظر بود را محقق کند، سوءاستفاده‌کنندگان و متعرضان همچنان مشغول تاخت و تاز هستند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: این مجموعه‌ای که مربوط به بنیاد مستضعفان است حفظش مهم است، قدم اول این است که چارچوبش معلوم باشد، تعیین حد و مرز و رفع تداخلات نسبت به اموال و املاک شخصی انسان‌ها و سازمان‌ها خیلی لازم و ضروری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسئله بعدی استفاده از این سرمایه عظیم است، باید به اندازه استفاده شود، اطراف دشت ناز کشاورزان باتجربه، منتقد و صاحب نظر داریم، استفاده بهینه از این املاک کار و زحمت می‌خواهد.

امام جمعه ساری گفت: پس حفظ بیت‌المال یک مسئله، مولدسازی‌اش مسئله دیگر است، سوم سالم‌سازی سازمان و مجموعه مهم است که خودشان متعرض به این امانت نباشند.

این مسئول با بیان اینکه شبان بودن خیلی مهم است، عنوان کرد: گاهی یک ملک بی‌شبان است، گاهی ملک شبان دارد، اما شبان در خواب هست، یا اینکه گاهی شبان با گرگ هم‌دست می‌شود که خیلی خطرناک است، از اینها بدتر اینکه گرگ بیاید شبان شود اصلا.

آیت الله محمدی لائینی خطاب به جمع حاضر بیان کرد: شبان سالم و دلسوز باشید، روز قیامت مسئولیت شما خیلی سنگین است، این اداره کل با ابعادش ذی‌حقان زیادی دارد، اگر امانت‌داری شود ثواب زیاد و اگر خدای ناکرده لغزش ایجاد شود تبعات زیادی دارد، قاطعیت مدیریت در کنار رافت اسلامی و استفاده از تجربیات کشاورزان ضرورت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار