فرمانده انتظامی استان اردبیل:

شهدا تجسم واقعی ایمان هستند

سردار «تقوی» با تاکید بر اینکه شهدا تجسم واقعی ایمان هستند گفت: پیشرفت و اقتدار کشور با جانفشانی شهدا به ارمغان آمده است.
کد خبر: ۶۹۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵ - 07October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سردار «جواد تقوی» فرمانده انتظامی استان اردبیل در حاشیه دیدار با «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که به مناسبت هفته فراجا انجام شد، اظهار داشت: شهدا تجسم واقعی ایمان هستند و با جانفشانی  پیشرفت و اقتدار کشور را به ارمغان آوردند.

شهدا تجسم واقعی ایمان هستند

وی افزود: شهدا هم در زمان حیات جسمانی و هم پس از شهادت متواضع و گمنام بودند و در نهایت اخلاص برای مردم و دین خدمت کردند و به نوعی می‌توان گفت که آنها ستاره‌های درخشانی هستند که در روی زمین راه را برای ما روشن می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی استان افزود: انجام مأموریت و کار‌های روزانه ما قطعاً در محضر خداوند است و او ناظر بر اعمال ما ولیکن حضور این شهید نیز تأثیر معنوی خاصی به این مکان خواهد بخشید و پلی برای ارتباط با خداوند خواهد بود.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون پاک خود امنیت و آسایش را برای جامعه به یادگار گذاشته و ما خادمان ملت، وظیفه حراست و پاسداری این میراث گرانبها را داریم و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
 
سردار تقوی ابراز داشت: عزت، اقتدار، پیشرفت، امیت و آسایش و آرامش کشور مرهون همه کسانی است که جان را در طبق اخلاص نهاده و اجازه ندادند به امنیت و آرامش کشور کوچکترین خدشه‌ای وارد شود.
 
وی متذکر شد: شهدای گمنام حاملان غیرت، وطن‌دوستی، عشق به مردم و نماد ستم‌ستیزی هستند و شهدای گمنام با خدا معامله و جانشان را برای رضای خدا تقدیم کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار