مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

کارکنان فراجا پرچمداران برقراری امنیت هستند

حجت‌‌الاسلام حسن‌زاده گفت: امنیت هزینه دارد و سربازان ولایت در فراجا ثابت کرده‌اند در این مسیر، پرچمدار و  استوار و مستحکم ایستاده‌اند.
کد خبر: ۶۹۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵ - 10October 2024

کارکنان فراجا پرچمداران برقراری امنیت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان که به مناسبت هفته بزرگداشت انتظامی انجام شد، اظهار داشت: این مناسبت، فرصت مغتنم و ارزشمندی برای قدردانی از گوشه‌ای از تلاش کارکنان فداکار انتظامی و همچنین ارج‌گزاری به استقامت و روحیه والای خانواده معظم شهدای فراجا است.

وی، شهادت در راه امنیت را نشان شجاعت، ازخودگذشتگی و دفاع مقدس پلیس مردمی برشمرد و گفت: عزت و محبوبیت کارکنان انتظامی نیز به واسطه همین جانفشانی و ازخودگذشتگی‌ها است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: امنیت هزینه دارد و سربازان ولایت در فراجا ثابت کرده‌اند در این مسیر، پرچمدار و  استوار و مستحکم ایستاده‌اند.

سردار تقوی نیز در این دیدار ابراز داشت: خدمت به خانواده معظم شهدای مظلوم و جانبازان فراجا یک تکلیف خطیر است که همگان باید در این عرصه ایفای مسئولیت و نقش ارزشمندی داشته باشند. 

وی گفت: در جهاد خدمت، پلیس تا پای جان برای نظم و امنیت و دفاع از آرمان‌های انقلابی و اسلامی ایستاده است و این خدمت در استان خراسان رضوی با وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا (ع) توفیقی بزرگ‌ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار