فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

پیشکسوتان فراجا نقش کلیدی در نهادینه‌سازی پلیس هوشمند دارند

سردار تقوی گفت: حرکت پلیس در مسیر هوشمندسازی و تخصص‌محوری با تکیه بر سرمایه‌های اجتماعی یک فرایند مهم مدیریتی است که با حضور پیشکسوتان فراجا به‌عنوان سرمایه‌ای ارزشمند نقش کلیدی در تقویت این مهم ایفا دارند.
کد خبر: ۶۹۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲ - 09October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در دیدار با فرماندهان پیشکسوت فراجا در مشهد که به مناسبت هفته گرامیداشت انتظامی انجام شد، اظهار داشت: حرکت پلیس در مسیر هوشمندسازی و تخصص‌محوری با تکیه بر سرمایه‌های اجتماعی یک فرایند مهم مدیریتی است که با حضور پیشکسوتان فراجا به‌عنوان سرمایه‌ای ارزشمند نقش کلیدی در تقویت این مهم ایفا دارند. 

وی افزود: درهم آمیختگی تجارب ارزشمند پیشکسوتان و به ویژه فرماندهان انتظامی با فناوری‌های روز و کاربرد رویکرد‌های دانش بنیانی یکی از محور‌های مهم چشم‌انداز توسعه پلیس است که باید با اهتمام جدی در دستور کار قرار گیرد و برای نیل به این هدف گنجینه‌سازی اندوخته‌های خدمتی و دانش پیشکسوتان امر مهمی است.

در ادامه این دیدار سرتیپ دوم بازنشسته «حمید فهیمی‌راد» در سخنانی از تلاش‌های ارزشمند کارکنان انتظامی استان خراسان رضوی و راهبرد‌های مدیریتی سردار تقوی قدردانی کرد.

همچنین دیگر فرماندهان پیشکسوت نیز نکته نظرات خود را ارائه دادند.

پیشکسوتان فراجا نقش کلیدی در نهادینه‌سازی پلیس هوشمند دارند

پیشکسوتان فراجا نقش کلیدی در نهادینه‌سازی پلیس هوشمند دارند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار