معاون اجرایی ارتش: سرمایه انسانی مؤمن و متعهد بزرگترین نقطه قوت نیرو‌های مسلح است

امیر سرتیپ محمودی گفت: سرمایه انسانی مؤمن، متعهد، مدیر، کارآمد و باانگیزه بزرگترین مزیت رقابتی و نقطه قوت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۹۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ - 07October 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش صبح امروز (دوشنبه) در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره مالک اشتر (اشراف)  با بیان اینکه اشراف موجب پایش عملکرد و کارکرد صحیح سازمان جهت تحقق اهداف و مرتفع کردن نقاط ضعف و مشکلات می‌شود، اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر (ع) که مزیّن به نام درخشان اسوه برجسته ولایتمداری و فداکاری است، فرصتی برای تکریم فرماندهان، مدیران و کارکنان مجاهد و سختکوش است که در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و تحقق مأموریت‌های سازمان خوش درخشیدند.

سرمایه انسانی مومن، متعهد، بزرگترین نقطه قوت نیرو‌های مسلح است/ الگو سازی و تربیت الگو از مهمترین رویکرد‌های جشنواره مالک اشتر (ع) است

امیر سرتیپ محمودی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر (ع) افزود: ارائه الگو و فرهنگ شایسته‌سالاری، ستایش و تکریم کارکنان پرتلاش، ایجاد انگیزه و رقابت در بین کارکنان، رشد سرمایه انسانی، بهره‌گیری از فرصت‌ها برای به میدان آوردن ابتکارات و تقویت ظرفیت‌ها در راستای اجرای هرچه بهتر مأموریت‌ها از جمله مهمترین اهداف این جشنواره است.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه موضوع اصلی در جشنواره مالک اشتر (ع) سرمایه انسانی است، گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه یک سازمان محسوب می‌شود و امروز نیز با وجود پیشرفت فناوری‌ها و تجهیزات و پیچیدگی‌های سریع این حوزه، باز هم نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه سازمان‌ها و جوامع محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سرمایه انسانی مؤمن، متعهد، مدیر، کارآمد و باانگیزه بزرگترین مزیت رقابتی و نقطه قوت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: حفظ و ارتقاء سرمایه‌های انسانی در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله اقدامات راهبردی محسوب می‌شود که باید به آن اهتمام جدی داشت.

امیر محمودی عنوان کرد: الگوسازی و تربیت الگو از مهم‌ترین رویکرد‌های جشنواره مالک اشتر (ع) است که توجه به این مقوله مهم، رشد و ارتقاء سازمان را در ابعاد مختلف به دنبال خواهد داشت.

در پایان این مراسم، از معاونت‌ها و عقیدتی سیاسی‌های برتر دهمین جشنواره مالک اشتر (اشراف) اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در سال ۱۴۰۲ قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار