به‌مناسبت گرامیداشت روز حافظ؛

نشست ادبی و تخصصی «سخن حافظ از شرق تا غرب عالم» برگزار می‌شود

نشست ادبی و تخصصی «سخن حافظ از شرق تا غرب» به‌مناسبت گرامیداشت روز حافظ شیرازی با حضور جمعی از صاحب‌نظران و ادب‌دوستان فردا در سالن اجتماعات کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ - 07October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، نشست ادبی و تخصصی «سخن حافظ از شرق تا غرب» به‌مناسبت گرامیداشت روز حافظ شیرازی با حضور جمعی از صاحب‌نظران و ادب‌دوستان فردا (سه‌شنبه، ۱۷ مهر) ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات کتابخانه و موزه ملی ملک (موقوفه آستان قدس رضوی) واقع در خیابان امام خمینی، خیابان سی تیر، خیابان یارجانی، خیابان ملل متحد (میدان مشق) برگزار می‌شود.
 
در این نشست پروفسور «بلرام شوکرا» شاعر و رایزن فرهنگی هند در ایران با موضوع «بازتاب حافظ در هندوستان» و «احسان‌الله شکراللهی» شاعر و مدیر انتشارات مجلس شورای اسلامی با موضوع «پیام‌های جهانی ادبیات فارسی در شعر حافظ شیرازی»، سخنرانی می‌کنند. 

نشست ادبی و تخصصی «سخن حافظ از شرق تا غرب عالم» برگزار می‌شود

هم‌چنین «علیرضا دولتشاهی» پژوهشگر و لهستان‌شناس، با موضوع «حافظ در لهستان» و «نوشاد رکنی» نسخه‌پژوه در مورد «شعر حافظ و فضا‌های فراموش‌شده» به ایراد سخن خواهند پرداخت.

از اساتید، شعرا، ادیبان، اهالی فرهنگ و هنر و کلیه علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این نشست که به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۷۵۱۲۹۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار