مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

امروز دامنه یادگیری مقاومت از دنیای اسلام عبور کرده است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: امروز دامنه یادگیری مقاومت از دنیای اسلام عبور کرده و به مستضعفان و انسان‌های با وجدان آزاده رسیده است.
کد خبر: ۶۹۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ - 07October 2024

امروز دامنه یادگیری مقاومت از دنیای اسلام عبور کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در اجتماع مردمی «حزب‌الله زنده است» که در حمایت از جبهه مقاومت و اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای عملیات «وعده صادق ۲» در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: حضور شما مردم در این اجتماع خود زبان گویایی ست و بیانگر این حقیقت است که شهیدان زنده هستند و مقاومت و حزب الله زنده است.

وی افزود: در دورانی که ضد انقلاب، منافقین و صدام به جان این ملت افتاده بودند و هر روز عزیزانی رو پرپر می‌کردند امام خمینی (ره) در آن زمان فرمودند: بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود ودیدیم که همین وعده به حقیقت پیوست.

این مسئول تاکید کرد: امت اسلام به برکت همین شهادت هاو به برکت این جهاد و ایستادگی و مقاومت سرزنده و با نشاط است توانسته در میدان‌های مختلف سربلند و پیروز باشد و تا به امروز بحمدالله در میدان‌های مختلف با نثار جان و از خودگذشتگی با جهاد بی‌امان قدم به قدم جبهه کفر و دشمنان جنایتکار را به عقب رانده و پیروزی و سربلندی و عزت برای امت اسلام رقم زده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در عصر حاضر به رهبری امام عزیز و در ادامه این حرکت توفنده با رهبری‌های داهیانه و خردمندانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب خط نورانی جهاد و مقاومت را در پهن دشت جهان جاری ساخته و زیر بارستم زندگی نمی‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: جان فدا می‌کنیم در ره آزادگی و این منطق نهضت اسلامی ماست امام عزیز و در ادامه آن ملت بزرگ ایران و امت اسلام به پا خواستند و پای این کار آمدند.

سردار یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز مظهر بروز این شعار شادی آفرین و عزت بخش و حماسی است یادآور شد: دنیای کفر سال هاست که اراده کرده خود را تحمیل کند و امت اسلام رو به ستوه بیاورد، اما هرچه رو به جلو می‌رویم عجز، شکست و نابودی به جبهه کفر وارد شده و در جبهه اسلام الحمدلله پیروزی و افتخار است.

وی اضافه کرد: طوفان الاقصی و مقاومت امت اسلام در ایران، سرزمین‌های اشغالی، لبنان و در یمن و عراق ناقوس مرگ دشمنان را به صدا درآورده است و باعث آن شده که رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی به هفتاد سال قبل بازگردد.

سردار یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: مردان و زنان حاضر در این میدان، امیدوار باشید، آماده به کار باشید با افتخار و عزت زندگی کنید بله، جنگ ویرانی و خسارت و شهادت دارد اما در فرهنگ جهاد و مقاومت ذلت راه ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهیدان سید حسن نصرالله، نیلفروشان، اسماعیل هنیه و همه‌ شهدای جبهه مقاومت به آرزوی قلبی خود رسیدند و پاداش یک عمر جهاد و ایثار خویش را دریافت کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: اینک نوبت ما است تا پرچم عزت و افتخار شهیدان را با قدرت، افتخار و با اطاعت از ولایت برافراشته نگه داریم؛ به امید خدا ما پیروزیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار