مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

نابودی صهیونیسم راه بازگشت آرامش به جهان است

سردار «کوشکی» با بیان اینکه جهان با نابودی صهیونیسم، گوساله سامری اروپا ساخته آرام می‌شود گفت: نبرد بین جبهه مقاومت به فرماندهی حضرت مهدی (عج) و جبهه استکبار تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که یکی از این دو جبهه بر دیگری حاکم شود.
کد خبر: ۶۹۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶ - 07October 2024

نابودی صهیونیسم راه بازگشت آرامش به جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در بین کارکنان دیوان محاسباتی کشور با بیان اینکه تمام قدرت‌های استکباری برای مقابله با شیعیان و جلوگیری از تحقق وعده صادق، ظرفیت خود را پای کار آوردند، اما نتوانستند به هدف خود برسند اظهار داشت: خداوند قصد دارد به ما نشان بدهد که پس از ظهور امام زمان (عج) جهان رو به روی شیعیان قرار می‌گیرد اما اراده خدا بر این است که شیعیان را غالب کند و شاهد آن آیه وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم است. 

سردار کوشکی اضافه کرد: هر جایی که حق و باطل کنار هم باشند و باطل بخواهد بر حق چیره شود جنگ شروع می‌شود و حتی افرادی که دین و آئین ندارند نیز ظلم را ناپسند میشمارند و ما مسلمانان نیز علاوه بر فطرت انسانی خود همانطور که خداوند در قرآن ظالم و ظلم را منکوب کرده است ناپسند می‌شماریم و خدا در قرآن برای تقابل با ظلم جهاد فی سبیل الله را به عنوان یک فضل معرفی کرده و در فطرت ما نیز مبارزه با ظلم را نهادینه کرده است. 

وی با بیان اینکه شهادت مزدی است که خدا به مجاهدین راستین و مخلص خود می‌دهد و اگر کسی خدا را به صورت صحیح درک کرده باشد، نزد خدا رفتن را آرزو می‌کنند گفت: هنگامی که خدا می‌خواهد جایگاهی فوق تصور ما به انسان بدهد، شهادت را به وی هدیه می‌دهد و شاهد آن آیه وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ است. 

سردار کوشکی ادامه داد: همه انسان‌ها توفیق درک و برخورداری از نعمت شهادت را ندارند و این توفیق تنها نصیب کسانی می‌شود که لیاقت آن را داشته باشند. به عنوان مثال افرادی مانند شهید سید حسن نصرالله که با ظالمان مبارزه کرده است یا شهید سلیمانی که از بدو انقلاب اسلامی در حال مقابله با ظلم ظالمان بوده از این توفیق برخوردار می‌شوند. 

به گفته مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس فارس، در روایات آمده که پس از ۳۰ سال جنگ با صهیونیسم‌ها و وهابی‌ها، حضرت مهدی (عج) ۹ سال حاکمیت مطلق را بر کره زمین حاکم می‌کند و فرماندهان ورزمندگان زیادی در جبهه وی به شهادت می‌رسند. 

وی با بیان اینکه شهید به جامعه حیات و روح می‌دهد و جامعه مرده را مهیای انقلاب و دفاع از دین می‌کند گفت: علی‌رغم اینکه خدا برای حفظ دین خود نیازی به ما ندارد و گواه این حرف آیه‌های قرآن است، به ما اجازه می‌دهد که ما با حفظ دین از نعمت‌های خدا برخوردار شویم و به او برسیم. 

سردار کوشکی اضافه کرد: گرچه برای مقابله با حضرت مهدی (عج) به وهابیت قوت می‌دهند، اما انقدر نادان هستند که خیال می‌کنند خدا نعمت امام را به این راحتی به دست مردم می‌سپارد که او را شهید کنند. 

به گفته سردار کوشکی، در جنگ احد به دلیل تخلف از پیامبر اکرم (ص) و گوش دادن به شعار‌های دشمن، سپاه اسلام شکست خورد و امروزه نیز رژیم صهیونیستی با شعار دادن در پی ایجاد تفرقه برای رسیدن به منافع خود است. 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس فارس افزود: مهم‌ترین عامل شهادت سید حسن نصرالله، نفوذ دشمن در بدنه حزب الله لبنان است و مقام معظم رهبری نیز تأکید کرده‌اند که اجازه نفوذ دشمن در مجموعه‌های مختلف را ندهید، چرا که هر جا که دشمن نفوذ کند آنجا نابود می‌شود. 

وی ادامه داد: عوامل دیگری مانند برخورداری از اطلاعات لحظه‌ای، استفاده از هوش مصنوعی در ترور شهید سید حسن نصرالله دخیل بوده که این موضوع نشان می‌دهد که در صورت قدرتمندی دشمن، ما هرگز از وی در‌ امان نیستیم و ویژگی استکبار هم این است که در هنگام قدرت، تنها خود را می‌بیند و انسانیت و اخلاق برایش معنا ندارد. 

سردار کوشکی بیان داشت: ایران در حال تحمیل اراده خود به دشمن است و در این شرایط علاوه بر شناخت ضعف رژیم صهیونیستی، شایسته است که قوت خود را بشناسیم و همچون عملیات وعده صادق از قدرت خود بر علیه ضعف دشمن استفاده کنیم و شدت عملیات خود را به نحوی تنظیم کنیم که همچون عملیات وعده صادق، دشمن از ادامه جنگ پشیمان شود؛ بنابراین در این شرایط مانند گذشته باید با در نظر گرفتن مقدمات دقیق امنیتی و نظامی، امور را برنامه‌ریزی کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها