آیت‌الله اختری: طوفان‌الاقصی قدرت جریان مقاومت را به نمایش گذاشت

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین گفت: ضرورت دارد که علمای بزرگ اسلامی و کشورهای عربی برای خدا قیام‌ کنند و در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بایستند و توجه داشته باشند که وعده خدا حق است.
کد خبر: ۶۹۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴ - 07October 2024

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع‌پرس، آیت‌الله محمد حسن اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره «شهید محمد الدوره» که در سالن اجلاس سران در تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در یک سال اخیر بیش از ۱۹ هزار نفر از کودکان فلسطینی به شهادت رسیدند. ما باید راهبردی به دست بیاوریم که همصدایی ایجاد و حرکت مقاومت را بزرگ‌تر و گسترده‌تر کند.

آیت‌الله اختری: طوفان‌الاقصی قدرت جریان مقاومت را به نمایش گذاشت

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر حرکت مقاومت گسترده‌تر و موثرتر شود، مبارزات خود را علیه رژیم کودک‌کش و نسل‌کش اشغالگران قدس ادامه می‌دهد و ریشه فساد را در این منطقه خشک می‌کند. 

آیت الله اختری اضافه کرد: این اجلاس با حضور میهمانانی از بیش از ۳۰ کشور برگزار می‌شود و مزین به نام شهید فلسطینی بزرگوار شهید محمد الدره است. این اجلاس دو محور دارد که محور نخست، باید قدرت مقاومت در دنیا بسط و گسترش پیدا کند و دوم، رساندن صدا و فریاد کودکان فلسطینی به گوش تمامی مردم دنیا است.

آیت الله اختری گفت: مقاومت امروز در منطقه از قبل بزرگ‌تر و گسترده‌تر شده است و مشاهده می‌کنیم که دارای توانمندی‌های فوق العاده‌ای هم است.

وی ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله خود را سرباز امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای می‌دانست و به خوبی توانست تمامی گروه‌ها، طوایف و مذاهب را در لبنان در امر مقاومت گرد هم جمع کند و آنها را به میدان مقابله با رژیم صهیونیستی بیاورد.

آیت الله اختری در ادامه با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی، توانمندی و قدرت جریان مقاومت را به نمایش گذاشت، تصریح کرد: یکی از وظایف مهم ما رساندن فریاد مظلومانه مردم فلسطین و کودکان فلسطینی به دنیاست. متاسفانه می‌بینیم که چگونه سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته، افزود: ضرورت دارد که علمای بزرگ اسلامی و کشورهای عربی برای خدا قیام‌ کنند، در برابر جنایت‌های این رژیم بایستند و توجه داشته باشند که وعده خدا حق است.

آیت الله اختری گفت: شهید سید حسن نصرالله به خوبی توانست حزب الله لبنان را در این ۴۰ سال آنگونه سازماندهی کند که به‌عنوان یک گروه منسجم و متحد حتی بعد از شهادت خودش ساختار خود را از دست ندهد و با قدرت به مبارزه و نبرد خود با دشمن صهیونیستی ادامه دهد.

وی تاکید کرد: شهید سیدحسن نصرالله محور مقاومت را در تمامی کشورهای منطقه، از سوریه و عراق گرفته تا لبنان و یمن ایجاد کرد و درس مقاومت و ایستادگی را در سراسر منطقه و دنیا منتشر کرد.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها