مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

یکی از بهترین ابزار‌های مبارزه در جنگ‌شناختی شعر و ادبیات است

روانشاد با اشاره به اینکه یکی از بهترین ابزار‌های مبارزه در جنگ‌شناختی شعر و ادبیات است، گفت: برگزاری محافل شعر سنگری در مقابل استکبار جهانی با گلوله‌ای از جنس شعر و کلمات است.
کد خبر: ۶۹۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷ - 07October 2024

یکی از بهترین ابزار‌های مبارزه در جنگ‌شناختی شعر و ادبیات است به گزارش دفاع‌پرس   از لرستان، «اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در محفل شعر جهاد واژه‌ها که با محوریت هدای جبهه مقاومت در بیت امام جمعه لرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اظهار داشت: در عرصه جنگ سخت عزت ایرانیان و جهان اسلام چشم به عنایت، درایت و فرماندهی مقام معظم رهبری داشته و در عرصه جنگ نرم نیز ایشان مقتدرترین و هوشمندترین رهبر جهان هستند.

وی گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت شعر و ادبیات فارسی در عرصه جنگ رسانه‌ای با دشمنان، از اهمیت این میراث کم‌نظیر پرده برداشته است، افزود: رهبر معظم انقلاب بار‌ها از اهمیت شعر و ادبیات فارسی و لزوم ترویج مؤثر آن در جهان سخن گفته‌اند و در طول سال‌های گوناگون این موضوع مورد تأکید ایشان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه یکی از بهترین ابزار‌های مبارزه در جنگ‌شناختی شعر و ادبیات است، افزود: برگزاری محافل شعر را سنگری در مقابل استکبار جهانی با گلوله‌ای از جنس شعر و کلمات دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها