نماینده ولی فقیه در مازندران:

عملیات وعده صادق ۲ ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: عملیات وعده صادق۲ ابهت پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی را شکست و در هم فرو ریخت.
کد خبر: ۶۹۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶ - 07October 2024

عملیات وعده صادق ۲ ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع اولیاء و مربیان دبستان رضوی که در مصلی امام خمینی(ره) نکا برگزار شد، اظهار داشت: حماسه حضور در نمازجمعه اخیر تهران یک قدرت‌نمایی و رزمایشی بود که نشان از شهامت و شجاعت ملت ما داشت.

وی افزود: عملیات وعده صادق۲ ابهت پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی را شکست و در هم فرو ریخت.

امام جمعه ساری بر لزوم هماهنگی خانواده و مدرسه در تربیت دانش‌آموزان تأکید کرد و ادامه داد: امروز اولیای دانش‌آموزان در این مدرسه با این شور و شعور آمدند نشان از دغدغه‌مندی برای تربیت بچه‌ها را دارد، یک پدر و یک مادر شایسته هستید که قطعا فرزندانی آینده‌ساز خواهید داشت.

این مسئول اضافه کرد: صرف خوب بودن خانواده کافی نیست، اولیای تعلیم و تربیت یعنی کادر مدرسه باید امین و دلسوز بوده و به شکلی پدری و مادری کنند.

وی بیان کرد: البته ضلع سومی هم لازم است، باید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هم همچون والدین و کادر مدرسه همین نگرانی آینده را داشته باشند. هیات امنا ضلع چهارم قضیه است، ضلع پنجم یک خادم است که باید دلسوز باشد.

آیت الله محمدی لائینی گفت: خوشحالیم که چنین مدرسه هیات امنایی در مرکز استان نیز تاسیس شد که به تربیت نگاه جدی دارد، یعنی خانواده‌ها در این وانفسای فرهنگی و مجازی به‌دنبال یک چنین مدارسی هستند که امنیت و بهداشت روانی جامعه را بالا می‌برد، نمی‌خواهم نقش مابقی مدارس را کمرنگ عنوان کنم، اما ما برای مسائل تربیتی نگاه ویژه‌ای داریم.

وی بیان کرد: اهمیت به علم در کنار تربیت مهم است که خوشبختانه والدین به هر دو بعد توجه دارند، دانش‌آموزان امانت هستند همه باید در حفظ این امانت‌ها بکوشیم.

امام جمعه ساری اذعان داشت: خانواده‌هایی که سست ایمان هستند انسان را سست‌ایمان می‌کنند، جوری باید سبک زندگی خودمان را تنظیم کنیم که دین و ایمانمان حفظ شود.

آیت الله محمدی لائینی افزود: هر کسی در دل از اقدامات اسرائیل خوشحالی کند در گناه اسرائیل شریک است و هر کسی با نظام و انقلاب و شهدا باشد در ثواب ارزش‌های دینی و اسلامی شریک است.

وی خاطرنشان کرد: در خانواده و مدرسه باید یک فرهنگ ثابت ترویج شود تا بچه‌ها دچار دوگانگی شخصیت نشوند، خانواده و مدرسه دو نهاد متولی در تربیت دانش‌آموزان هستند که باید هماهنگ باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار