همزمان با هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:

رونمایی از سه عنوان کتاب معرفی شهدای انتظامی استان قم

همزمان با هفته نیروی انتظامی، لوح تقدیر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به فرمانده انتظامی استان قم تقدیم و از سه کتاب شهدای فراجا در قم رونمایی شد.
کد خبر: ۶۹۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷ - 07October 2024

اهداء لوح تقدیر سردار «کارگر» به فرمانده انتظامی استان قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همزمان با هفته پاسداشت خدمات و تلاش‌های نیروی انتظامی، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان، با سردار میرحیدری رئیس پلیس قم دیدار کرد.

حجت الاسلام لقمانپور در این دیدار طی سخنانی با گرامیداشت هفته فراجا و اشاره به ضرورت جمع آوری، تدوین و انتشار آثار مربوط به نقش آفرینی نیرو‌های مسلح در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شایسته است به منظور پیگیری اسناد مربوطه کارگروه مشترکی تشکیل شود تا شاهد تحولی اساسی در حوزه معرفی نقش آفرینی‌ها و ایثارگری‌های فراجا باشیم.

سردار میرحیدری نیز با بیان اینکه نیازمند هجمه گسترده و سنگین علیه دشمنان در فضای مجازی و واقعی هستیم، گفت: نوع ماموریت نیروی انتظامی در دفاع مقدس، پشتیبانی و تامین امنیت اعزام ها، بیمارستان ها، مراسم تشییع شهدا و حفاظت از خانواده‌های شهدا و رزمندگان اسلام بود و در این زمینه جمع آوری اسناد امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

در ادامه، لوح تقدیر سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت پاسداشت هفته نیروی انتظامی به سردار میرحیدری تقدیم شد.

همچنین از کتاب دو جلدی امنیت سبز، زندگی سرخ و کتاب فرماندهان شهید انتظامی استان قم با موضوع شهید علیرضا همایی فصیح که از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و با کوشش حسن نوئی گردآوری شده، رونمایی شد.

در آیین فوق، نمایندگان نیرو‌های مسلح استان قم در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار