مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

بازدید ۶ هزار نفر از موزه دفاع مقدس مازندران در هفته دفاع مقدس

سرهنگ «سلامی» با اشاره به بازدید ۶ هزار نفر از موزه دفاع مقدس مازندران در هفته دفاع مقدس گفت: بازدید‌های انجام شده در قالب گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و سربازان نیرو‌های مسلح انجام شد.
کد خبر: ۶۹۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵ - 08October 2024

بازدید ۶ هزار نفر از موزه دفاع مقدس مازندران در هفته دفاع مقدسسرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس  با گرامی‌داشت یاد شهدا اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته با عظمتی در یاد و خاطره ملت بزرگ ایران اسلامی و ایثارگران و مجاهدان است.

وی با بیان اینکه اوج فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تبلورش در هفته دفاع مقدس است، افزود: در این هفته شاهد برگزاری برنامه‌های باشکوهی در سطح استان بودیم.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران تلاقی خورد و هفته دفاع مقدس عزتمندی را پشت سر گذاشتیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان مازندران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، شور و حماسه دیگری به مسئولین داد و برای این رویداد بزرگ سنگ تمام گذاشتند. 

سرهنگ سلامی یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس را بازدید قریب به ۶ هزار نفر از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اعلام کرد و با بیان اینکه موزه دفاع مقدس اولویت اول مسئولان استانی است، خاطرنشان کرد: بازدید‌های انجام شده در قالب گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و سربازان نیرو‌های مسلح انجام شد.

وی بیان داشت: بازدیدها از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس، نمایشگاه هفته دفاع مقدس، قایق سواری در اروند نمادین و تبیین عملیات والفجر هشت، ادای احترام به یادمان هشت شهید گمنام و... صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار