نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بهره‌گیری از مؤلفه‌های فرهنگی و هنری یکی از بهترین ابزار‌های مبارزه در جنگ‌شناختی است

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به اینکه یکی از بهترین ابزار‌های مبارزه در جنگ‌شناختی بهره‌گیری از مؤلفه‌های فرهنگی و هنری است، گفت: برگزاری محافل فرهنگی و هنری در تراز گام دوم انقلاب، تداوم حرکت الهی ملت مسلمان و مقاومت همه امت‌های اسلامی است.
کد خبر: ۶۹۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰ - 08October 2024

یادواره شهید سید حسن نصرالله در خراسان شمالی برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی عصر دیروز (دوشنبه) در یادواره شهدای مقاومت، شهیدان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سردار شهید نیلفروشان که در سالن همایش‌های  اداره‌کل جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: محفل بزرگداشت سیدالشهدا مقاومت و عملیات غرورآفرین وعده صادق دو، تبیین ابعاد جریان مقاومت در مقابل استکبار جهانی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای استان در دفاع مقدس و جبهه مقاومت، افزود: در عرصه تلاطم‌های سیاسی و تهاجمات رژیم صهیونی، عزت مسلمانان و جهان اسلام چشم به تدابیر و فرماندهی مقام معظم رهبری دارند. فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت تبیین ابعاد و زوایای مقاومت اسلامی در برابر دشمنان، فرامین متقن و تحلیل‌های مهمی است که از این حرکت کم‌نظیر پرده برداشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه یکی از بهترین ابزار‌های مبارزه در جنگ‌شناختی بهره‌گیری از مؤلفه‌های فرهنگی و هنری است، تصریح کرد: برگزاری محافل فرهنگی و هنری در تراز گام دوم انقلاب، تداوم حرکت الهی ملت مسلمان و مقاومت همه امت‌های اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوری گفت: مقاومت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مورد توجه و خواست تمامی کشور‌های تحت سلطه استکبار قرار گرفت و جریان مقاومت در تمام دنیا رشد داشته است؛ لذا موضوعاتی، چون توجه به جهاد، ترغیب به شهادت، وطن‌دوستی، کودکان مظلوم غزه و سرزنش ظلم و ظالم در این جریان الهی وجود دارد. امید دادن و استمرار به جهاد و مقاومت همگی مفاهیم با ارزشی هستند که باید تلاش کرد تا بین نسل جوان گسترش یابند و با مفاهیم تأثیرگذارتری بیان شوند. شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان عزیز، چون دیگر شهدا این‌گونه بودند که راه را ادامه داد و از مسیر باز نایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار