فرماندار کنگاور:

بی‌تردید پدران و مادران شهدا سرمایه‌های کشورمان هستند

«صادقی» گفت: بی‌تردید پدران و مادران شهدا سرمایه‌های کشورمان هستند که در طول زندگی با برکت‌شان همواره مبلغ و مروج مکتب ایثار و شهادت بوده‌اند و باید با خدمت به مردم تلاش کنیم که هیچ‌گاه مدیون خون شهدا و فداکاری خانواده‌های آن‌ها نشویم.
کد خبر: ۶۹۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ - 08October 2024

بی‌تردید پدران و مادران شهدا سرمایه‌های کشورمان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «ایرج صادقی» فرماندار شهرستان کنگاور امروز در دیدار با سه خانواده‌ شهید شهر گودین شهرستان کنگاور اظهار داشت: امنیت امروز کشور حاصل خون شهدای والامقام و صبر و مقاومت خانواده‌های معظم شهدا است.

فرماندار شهرستان کنگاور گفت: بی‌تردید پدران و مادران شهدا سرمایه‌های کشورمان هستند که در طول زندگی با برکت‌شان همواره مبلغ و مروج مکتب ایثار و شهادت بوده‌اند و باید با خدمت به مردم تلاش کنیم که هیچ‌گاه مدیون خون شهدا و فداکاری خانواده‌های آن‌ها نشویم.

صادقی همچنین پدران و مادران شهدا را نعمتی برای ملت ایران دانست و افزود: باید در برابر صبر و ایثار خالصانه خانواده های معظم شهدا تعظیم کرد.

 شهید «امیرحسین عسگری» متولد ۱۳۱۲ متاهل که با عضویت بسیجی به جبهه اعزام و در تاریخ ۶۷/۴/۰۸ در منطقه خرمال عراق بر اثر اصابت تیر مجروح و در تاریخ دهم تیرماه ۱۳۶۷ در بیمارستان اصفهان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید «حسین رضا گودینی» متولد ۱۳۴۳ مجرد که با عضویت پاسدار رسمی سپاه اعزامی از سپاه گیلانغرب در تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در شمال فکه بر اثر حمله دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید «غلامحسین گودینی» از شهدای جاویدالاثر متولد ۱۳۳۳ متاهل با عضویت پاسدار رسمی به جبهه اعزام و در تاریخ ۲۳ فروردین ماه ۱۳۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی در شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار