پیام تبریک فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح به سردار حاجی‌زاده

جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه دریافت نشان «فتح» از رهبر معظم انقلاب اسلامی را به فرمانده نیروی هوافضای سپاه تبریک گفتند.
کد خبر: ۶۹۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲ - 08October 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، و سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیام‌های جداگانه دریافت نشان «فتح» از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را به سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفتند.

سردار حاجی‌زاده

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

پیام رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدارامیرعلی حاجی‌زاده
فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

دریافت ارزشمند و افتخارآمیز «نشان فتح» از دستان مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را که به نشانه فرماندهی هوشمندانه جنابعالی، درخشش و افتخارآفرینی در عملیات غرورآفرین و مقتدرانه وعده صادق ۲ در پاسخ به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و خونخواهی شهدای محور مقاومت به‌ویژه سید و پرچمدار محور مقاومت و دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله (ره) و سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان که به تعبیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود را به جنابعالی و مجموعه ولایتمدار و جان‌برکف نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید عملیات وعده صادق ۲ مصداق آیه شریفه وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة و ایمان به وعده صادق نصرت الهی وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمى بود که علاوه بر بازتنظیم مختصات میدان جنگ به سود جبهه محور مقاومت و فرو ریختن هیمنه خودساخته و پوشالی آن رژیم نامشروع، بار دیگر نشان داد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران هرگونه تعدی و شرارت را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ با پاسخی سخت و پشیمان‌کننده پاسخ داده و خواهد داد.

ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا به‌ویژه شهدای محور مقاومت، از درگاه خداوند متعال، توفیقات روزافزون جنابعالی و کلیه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظّل توجّهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی، سردار سرتیپ پاسدار حاجی‌زاده
فرمانده محترم هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دریافت نشان فتح از دستان فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) که نشان از لیاقت، شایستگی و تعهد جنابعالی است را تبریک عرض می‌کنم.

بدون تردید این مدال افتخارآمیز که به پاس خدمات شایسته و مدیریت جهادی جنابعالی در پی پیروزی‌های مکرر در نبرد با رژیم صهیونیستی و توسعه قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران از سوی ولی امر مسلمین جهان فرماندهی معظم کل قوا اعطا شد، حاکی از رضایت معظم له از آن فرماندهی انقلابی، آحاد رزمندگان دلیر هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیرو‌های مسلح در پاسخ قاطع به رژیم منحوس صهیونیستی طی عملیات‌های وعده صادق یک و دو است.

اینجانب ضمن تبریک دریافت نشان فتح و این توفیق ارزشمند، تداوم توفیقات حضرتعالی در نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را از پیشگاه خداوند منان برای شما مسئلت می‌نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده
فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

اعطای نشان پرافتخار فتح از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به جنابعالی که بیانگر لیاقت، درایت، شایستگی و مجاهدت‌های آن برادر گرامی در مدیریت و اجرای عملیات موشکی موفق، درخشان و غرورآفرین وعده صادق است؛ را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بدون ‏تردید اعطای این نشان مقدس و ارزنده، نمادی آشکار از خرسندی معظم‌له از مجاهدت‌های رزمندگان غیور هوافضای سپاه با مدیریت جهادی جنابعالی در اجرای دقیق، هدفمند و به‌هنگام عملیات وعده صادق است که منجر به فروریختن بیش از پیش هیمنه پوشالی رژیم جعلی و باند تبهکار صهیونیستی و اربابان امریکایی آن گردید و مهر تأیید دیگری بر تداوم همراهی ایران اسلامی با ملت‌های مظلوم لبنان و فلسطین و عزم راسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله قاطع، سخت و پشیمان‌کننده با جبهه استکبار زد.

توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان مجاهدتان در انجام رسالت و مأموریت‏‌های خطیر محوله را ظل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحناله الفداء) تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تبریک فرمانده نیروی زمینی ارتش
نَصر مِّنَ ٱللَّهِ وَ فَتح قَرِیب وَ بَشِّرِ ٱلمُؤمِنِینَ (نُصرتى است از جانب خداوند و فتحى نزدیک و مؤمنان را بشارت ده) (سوره مبارکه صف/ آیه ۱۳)

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده
فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

اعطای «نشان فتح» از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را به حضرتعالی، فرماندهان و همرزمان غیور و دلیر نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ثابت‌قدمان حریم امن ولایت، استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی، در سطوح مختلف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امروز ملت بزرگ ایران اسلامی، جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده در سراسر دنیا، ضمن ابراز رضایت و خرسندی از قدرت‌نمایی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه در عملیات‌های «وعده صادق ۱ و ۲» که منجر به افول هیمنه پوشالی و قدرت دروغین استکبار جهانی، به‌ویژه رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه شده، بار دیگر صدای حمایت بی‌دریغ نظام اسلامی از مظلومان سراسر جهان و پشتیبانی از غیرت و آزادگی مردم غزه و لبنان را طنین‌انداز کرده است.

اینجانب به نیابت از همرزمانم در نیروی زمینی محوری قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند منان آرزوی توفیق روزافزون جنابعالی، تمامی کارکنان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آحاد کارکنان ظفرمند نیرو‌های مسلح کشور در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت مدبرانه ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ کیومرث حیدری

پیام تبریک فرمانده نیروی زمینی سپاه
برادر گرامی، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده
فرمانده محترم نیروی هوا فضای سپاه

سلام علیکم

دریافت نشان ارزشمند و پرافتخار فتح از دستان مبارک فرمانده معظّم کلّ قوا حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) که بیانگر عنایت ویژه معظم‌له به نقش بی‌بدیل جان‌برکفان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و همچنین قدردانی از اقدامات شایسته آن فرمانده شجاع و سرباز مخلص ولایت و تلاش‌های مجاهدانه غیورمردان جان‌برکف آن نیرو می‌باشد را به جناب عالی و تمامی فرماندهان، مسئولان، مدیران و آحاد کارکنان عزیز آن نیرو تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سلامتی و دوام توفیقات روزافزون جناب عالی و تمامی همرزمان عزیز و فداکار آن نیرو را در پیشبرد فرامین و منویّات معظم‌له در راستای تحقق اهداف بلند و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، از پیشگاه خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

پیام تبریک فرمانده نیروی هوایی ارتش
بسم الله الرحمن الرحیم

اذا جاء نصرالله والفتح القریب

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده
فرمانده رشید نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

سلام علیکم

شهد رضایت نایب حضرت ولی عصر ارواحنا فداء و فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) گوارای وجودتان باد.

دریافت نشان فتح از دستان علمدار عاشورایی انقلاب، محصول پا پس نکشیدن از راه پربهجت جهاد و دست رد زدن به سینه امان‌نامه‌ها در میان معرکه تحریم‌ها و تهدیدهاست، دو عملیات پیاپی وعده صادق با فرو ریختن هیمنه خود ساخته گروه تبهکار صهیونیستی در پیش چشم جهانیان ثابت کرد که نهال خود اتکای دفاعی به‌ویژه در حوزه موشکی که توسط سردار رشید شهید سرلشکر حسن طهرانی‌مقدم غرس شده، اینک به نخلی تناور تبدیل گردیده که محصول آن کام ملت‌های آزادی‌خواه را با تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی شیرین کرده است.

ایمان به وعده صادق نصرت الهی، اقدام به‌هنگام و عدم هراس از عده و عده دشمن، مؤلفه‌های نویدبخش عملیات وعده صادق ۲ بود که دشمن را از ماجراجویی تازه و دست‌اندازی به منافع ملت بزرگ ایران باز خواهد داشت.

در این فرصت مغتنم با تبریک مجدد و نائل شدن به افتخار دریافت نشان فتح و تجدید عهد برادری، به ملت بزرگ ایران اطمینان می‌دهیم مجموعه‌ی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همچون زر‌های درهم تنیده و نفوذناپذیر، از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون خود دفاع خواهند کرد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله برکاته

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان حمید واحدی

پیام تبریک فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش
بسم الله الرحمن الرحیم

مَن جَاء بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ خَیْرٌ مِّنْهَا
 هرکس نیکى آورد، براى او (پاداشى) بهتر از آن خواهد بود

همرزم ارجمند؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده
فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

حقیقتاً دریافت نشان فتح جنابعالی از دستان مبارک رهبر معظم انقلاب حفظه الله مایه غرور، مباهات و عزت تمامی فرماندهان، رزمندگان و تلاشگران عرصه مجاهدت برای اقتدارآفرینی و امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

دشمن غاصب صهیونیست و ایادی استکبار شبانه روز نظاره گر تلاش بی وقفه و سخت کوشی مجموعه هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و پیشرفت روز افزون این نیروی با اقتدار، همواره خاری در چشم دشمنان است؛ یقینا کوچکترین گستاخی بیگانگان سیلی محکم غیورمردان نیرو‌های مسلح و هوافضا را بدنبال خواهد داشت.

امروز تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مجموعه هوافضا، پدافند و سایر عرصه‌ها شکوفا و کارسازتر شده و یقینا پیشرفت علمی و پرورش نیروی انسانی متعهد و کارآمد منجر به اقتدار نظامی بی بدیل ایران اسلامیمان در سطح منطقه و جهان گردیده است.

از خداوند سبحان توفیقات روزافزون حضرتعالی، عزت و ارتقاء دستاورد‌ها و توانمندی‌های سربازان حضرت ولی عصر (عج) در نیرو‌های مسلح و طول عمر پر برکت فرماندهی معظم کل قوا و رهبر حکیم انقلاب را مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد

پیام تبریک رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرافراز امیرعلی حاجی‌زاده
هم‌رزم گران‌قدر و پرتلاش سرداران پرافتخار دفاع مقدس

نشان فتح که به دست مبارک فرمانده معظم کل قوا به‌حق بر لباس نظامی پرافتخار شما آراسته شد، نشان از آن دارد که جنابعالی با تلاش بی‌وقفه و اراده‌ای استوار، روحیه حماسی و مقاومت دوران دفاع مقدس را در این زمانه زنده کردید. عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲، تجلی اراده قاطع و شکست‌ناپذیر ملت ایران در مسیر بازدارندگی و دفاع مشروع از عزت و اقتدار کشور عزیزمان بود.

امروز، با توکل به خداوند و به همت مردان دلیری چون شما که فرزند مکتب روح‌الله هستید، موشک‌های بومی ایران به نماد پاسداری از امنیت این مرز و بوم و حمایت از مظلومین جهان تبدیل شده است. از برکت این قدرت بازدارنده، لبخند آرامش بر لبان کودکان بی‌دفاع غزه و لبنان نیز جاری شده و ملت‌های مظلوم، امیدشان را به یاری خداوند و اراده شما سربازان اسلام پیوند داده‌اند.

از طرف خود و همکارانم در سازمان پدافند غیرعامل کشور، این موفقیت درخشان را به شما و ملت بزرگ ایران تبریک عرض نموده و ایمان داریم که با توکل به خداوند متعال و همراهی شما دلیرمردان، مسیر عزت، امنیت و سرافرازی ایران اسلامی تداوم خواهد یافت و نصرت الهی نصیب جبهه حق خواهد شد.

پیام تبریک رئیس سازمان بسیج مستضعفین
سردار فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سرتیپ پاسدار برادر امیرعلی حاجی‌زاده

سلام علیکم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

رشادت‌ها و مجاهدت‌های جنابعالی و همکاران محترمتان در نیروی سرافراز هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام مأموریت‌های محوله به‌ویژه عملیات غرورآفرین و موفق وعده صادق ۲ برای چندمین بار در برابر دیده جهانیان هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست.

این افتخار بزرگ عیار تعهد، شجاعت، ابتکار و توانمندی آن فرمانده محترم و رزمندگان مجاهد را عیان کرده است؛ شما توانستید دل مظلومین فلسطینی، لبنانی و همچنین ملت عزیز ایران را شاد نموده و رضایت قلبی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را کسب نمایید.

اینجانب دریافت نشان فتح از دستان مبارک نایب حضرت ولی عصر ارواحنافداه و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را به جنابعالی، فرماندهان و رزمندگان غیور نیروی هوافضای سپاه پاسداران و مدافعان حریم حریت، استقلال و اقتدار ایران عزیز در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم.

غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار