علی اکبری: عظمت «نماز جمعه نصر» در تاریخ انقلاب بی‌سابقه بود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: بیش از ۲ میلیون نفر در حماسه عبادی سیاسی «جمعه نصر» حضور یافتند.
کد خبر: ۶۹۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ - 08October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین «محمدجواد حاج علی‌اکبری» رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امروز در گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه شمال غرب کشور در ارومیه اظهار داشت: در این نمازجمعه مردم شکوه حضور خود را به نمایش گذاشتند و این عظمت و اقتدار در طول تاریخ انقلاب بی‌سابقه بود.

علی اکبری: عظمت «نماز جمعه نصر» در تاریخ انقلاب بی‌سابقه بود

وی اضافه کرد: بیش از ۲ میلیون نفر در این حماسه عبادی و سیاسی حضوری معنادار داشتند و پشت سر مقام معظم رهبری، نماز جمعه‌ای با عظمت اقامه کردند.

حجت الاسلام علی‌اکبری با اشاره به ددمنشی‌های رژیم اشغالگر قدس در به شهادت رساندن ده‌ها هزار نفر از مردم فلسطین و لبنان ادامه داد: این رژیم منحوس به هیچ قاعده‌ای پایبند نیست و با جنایت‌های مختلف سعی در حفظ موجودیت خود دارد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله عنوان کرد: این شهید والامقام تبلور اندیشه ناب اسلامی و ائمه اطهار (ع) بود که به دست شقی‌ترین و جنایتکارترین رژیم امروز دنیا به شهادت رسید.

حجت الاسلام حاج علی‌اکبری همچنین با یادآوری عملیات وعده صادق ۲ گفت: این عملیات افتخار آفرین، بزرگترین عملیات موشکی در سطح جهان به شمار می‌رود که با قدرت بی‌نظیر ایران اسلامی اجرایی شد.

وی متذکر شد: موفقیت در عبور از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی اتفاق مهم و حیرت انگیزی در منطقه بود که موجب تعجب بسیاری از تحلیلگران در منطقه و جهان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها