در یادواره شهید احمد محمودی عنوان شد؛

با علی در بدر بودن شرط نیست/ پایبندی به میثاق ملی و معنوی با شهدا

سرهنگ پاسدار محمدهادی قوی‌پنجه فرمانده بسیج شهرستان درگز گفت: متأسفانه بعضی‌ها که در مسیر انقلاب و با شهدا بودند؛ امروز منحرف شده‌اند و بر خلاف فرمایشات ولی‌فقیه عمل می‌کنند و حرف‌های منافقین را تکرار می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ - 08February 2016

با علی در بدر بودن شرط نیست/ پایبندی به میثاق ملی و معنوی با شهدا

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در ایامالله دهه مبارک فجر یادواره آبروی محله ویژه شهید احمد محمودی از شهدای شهرستان درگز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدهادی قویپنجه فرمانده بسیج شهرستان درگز در این مراسم گفت: شهدا به برگزاری یادوارهها نیاز ندارند؛ بلکه این ما هستیم که به این برنامههای معنوی و بصیرتی نیازمند هستیم.

فرمانده بسیج درگز درباره اهمیت پیروی از ولایتفقیه خاطرنشان کرد: شهدا به پیروی از ولایتفقیه زیاد سفارش میکردند که این مطلب را  میتوان در وصیتنامه شهدا مشاهده کرد.

وی در ادامه افزود: وصیتنامه شهدا بهقدری زنده است؛ که با آنکه نزدیک به سی سال از زمان نوشتن آنها گذشته است اما با حوادث داخلی و خارجی کشور تطبیق دارد.

قویپنجه تصریح کرد: ما دو میثاق معنوی و ملی با شهدا داریم؛ میثاق ملی همان قانون اساسی است و میثاق معنوی نیز، همان پیروی از وصیتنامه شهدا و امام راحل است؛ که هر یک کاملکننده دیگری است.

وی یادآور شد: قانون اساسی کشورمان، کاملترین قانون اساسی است و همه ملزم به از آن پیروی هستند. هر کس در هر پست و مسئولیتی که هست نباید آن را زیر سؤال ببرد.

فرمانده بسیج درگز با اشاره به رویشها و ریزشها در انقلاب اسلامی اذعان کرد: متأسفانه بعضیها که در مسیر انقلاب و با شهدا بودند؛ امروز منحرف شدهاند و بر خلاف فرمایشات ولیفقیه عمل میکنند و حرفهای منافقین را تکرار میکنند. امروز با امام بودن به ادعا نیست؛ بلکه مدعیان باید به سخنان وی عمل کنند و راه او را ادامه دهند و دنبال تحریف شخصیت امام خمینی(ره) نباشند.

قویپنجه در پایان در خصوص انتخابات و فرد اصلح اظهار داشت: حضور در انتخابات آینده به دلیل شرایط داخلی و خارجی نقش بسیار مهم و تعیینکنندهای دارد و همین اهمیت باعث شده دشمن به آن طمع کند. لذا در انتخابمان باید به کاندیداهایی رأی بدهیم که انقلابی، پیرو ولایتفقیه و مطیع قانون اساسی باشد و از لحاظ فکری و عملی وابسته به غرب و آمریکا نباشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار