مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

سربازان بخش مهمی از سرمایه‌های نیروهای مسلح هستند

سردار «خوشبخت» گفت: سربازان وظیفه بخش مهمی از سرمایه‌های نیروهای مسلح هستند که با تمام توان از ارزش‌های دینی و اخلاقی دفاع می‌کنند از این رو همواره باید آنان را تکریم کرد و درصدد رفع مشکلات آنان بر آمد.
کد خبر: ۶۹۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷ - 08October 2024

سربازان وظیفه بخش مهمی از سرمایه‌های نیروهای مسلح هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در مراسم تجلیل از سربازان این اداره‌کل اظهار داشت: اگرچه در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم کردیم، اما در کنار آن عزت، اقتدار، عظمت و ولایت مداری نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاندیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: سربازی عنوان ارزشمندی است که ما آن را یدک می‌کشیم، اما در کنار این عنوان پاسدار ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی هستیم و چگونه زیستن را در دانشگاه نظام به خوبی درک می‌کنیم.

وی جایگاه سربازان را در مقام شرف و عزت کشور دانست و گفت: در نظام اسلامی، جایگاه سربازی علاوه بر مدافع سرزمینی، ارزش والای دیگری به نام دفاع از اعتقاد و مکتب را پیدا کرده و با خود به همراه دارد.

سردار خوشبخت گفت: مقام و جایگاه سرباز تا به آنجا رفیع است که شخصیت مکتب‌ساز همچون شهید حاج قاسم سلیمانی خود را یک سرباز وطن دانسته و توصیه می‌کند که سنگ مزار او را به این نام مزین کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه اقتدار روحیه معنویت، درک احکام و ضروریات دینی را از دیگر دستاورد‌های دوران سربازی برشمرد و افزود: شبکه‌های اجتماعی مهمترین آسیب‌های دوران سربازی است و شما سربازان باید هوشیار باشید که گرفتار انواع آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نشوید.

وی گفت: امروز سرباز ولایت بودن در کنار نام حضرت علی اکبر (ع) افتخاری برای جوانان ایران است که تحت فرمایشات و رهبری فرمانده کل قوا، به میهن اسلامی خدمت می‌کنند.

سردار خوشبخت ادامه داد: سربازی پیش زمینه‌ای برای زندگی اجتماعی است و اگر امروز کشور در بسیاری از حوزه‌ها ره صدساله را طی کرده، مدیون و مرهون تلاش و ایثار جوانانی است که روزی در کسوت سربازی، این نقش را به خوبی ایفا کرده و امروز به عنوان وزیر، وکیل، پزشک و استاد درصدد تحقق آرمان‌های انقلاب بر آمده‌اند.

این مسئول تأکید کرد: سربازان وظیفه بخش مهمی از سرمایه‌های نیروهای مسلح هستند که با تمام توان از ارزش‌های دینی و اخلاقی دفاع می‌کنند از این رو همواره باید آنان را تکریم کرد و درصدد رفع مشکلات آنان بر آمد.

در پایان این مراسم سربازان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اهدای لوح، تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار